رفتن به محتوای اصلی
۲۴ دی, ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۴
مدیر منطقه چهار قم:

6 میلیون و 700 هزار مترمربع در منطقه 4 قم روزانه نظافت می‌شود/اجرای طرح آرام‌سازی ترافیکی بلوار آیت‌الله صدوقی

اجرای طرح آرام‌سازی ترافیکی بلوار آیت‌الله صدوقی/6 میلیون و 700 هزار مترمربع در منطقه 4 قم روزانه نظافت می‌شود
مدیر منطقه چهار شهرداری قم از جمع‌آوری ۱۱۰ تن زباله در روز خبر داد و گفت: مجموعه خدمات شهری منطقه روزانه ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع در روز پاکسازی و نظافت می‌کنند.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، از طرح آرام‌سازی در بلوار آیت‌الله صدوقی خبر داد و اظهار کرد: اجرای طرح آرام‌سازی در محدوده منطقه چهار در کنار نصب پل‌های عابر پیاده و محل عبور عابر پیاده از دیگر دغدغه‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک است که در همین راستا مشاورانی برای اجرای طرح مناسب و بررسی دغدغه‌های ترافیکی اخذ شده و در آینده دوربین‌های کنترل سرعت هوشمند در این بلوار اجرایی می‌شود.

 وی با اشاره به پتانسیل منطقه چهار شهرداری قم، افزود: منطقه چهار با دارا بودن ۳ هزار هکتار مساحت و هم‌جواری با ۵ منطقه یکی از مناطق مهم شهری محسوب می‌شود.

 مدیر منطقه چهار شهرداری قم در خصوص پروژه‌های مهم این منطقه شهری، تصریح کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح نیک‌اندیش در حال اجراست که با تکمیل این پروژه بلوار امام رضا (ع) و بلوار غدیر به‌زودی به هم متصل می‌شوند.

 اقبالیان ادامه داد: پروژه روگذر بلوار فردوسی بر روی بلوار شهید آیت‌الله صدوقی، پروژه مسیر دسترسی شهدای سلامت در انتهای شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی و پروژه جمع‌آوری ریل راه‌آهن در خیابان سلامت از دیگر پروژه‌های کلانی بوده که در کنار دیگر پروژه‌های درون منطقه‌ای در حال اجراست.

 وی از تکمیل و بهسازی بوستان‌های خضر، کوثر، زائر و بوستان علوی خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای بهسازی و تکمیل بوستان‌های درون منطقه‌ای، بوستان‌های محلی که در کنار مجتمع‌های مسکونی احداث شده به دلیل استفاده ساکنین مجتمع‌ها از این بوستان نیاز به احداث سرویس بهداشتی نبود اما در بوستان‌های فرامحلی چون بوستان خضر، زائر، کوثر، علوی مجموعه سرویس بهداشتی و نمازخانه احداث شده است.

 مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به درخواست شهروندان در خصوص آسفالت بلوار شهید کریمی و حدفاصل خیابان شهید حقانی و شهید مطهری، عنوان کرد: معابر سطح شهر در صورت آسیب دیدن مطابق مسائل فنی لکه‌گیری، درزگیری و در نهایت روکش می‌شود و بلوار شهید کریمی و حدفاصل خیابان شهید حقانی و شهید مطهری به دلیل اجرای پروژه عمرانی سازمان آب و فاضلاب به تأخیر افتاده است.

 اقبالیان از جمع‌آوری ۱۱۰ تن زباله در روز خبر داد و گفت: مجموعه خدمات شهری منطقه روزانه ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع در روز پاکسازی و نظافت می‌کنند.

 وی افزود: مکانیزه شدن پل‌های عابر پیاده مقابل جهان‌بینی ابتدای خیابان امام حسین و میدان مفید در دستور کار قرار گرفته و پس بررسی‌های لازم عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/yYPhc