رفتن به محتوای اصلی
۲۴ دی, ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۲
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران مطرح کرد؛

توزیع آسفالت در بیش از یک‌میلیون و 300 هزار مترمربع معابر شهری قم

اجرای آسفالت در بیش از یک‌میلیون و 300 هزار مترمربع معابر شهری قم
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: طی هشت ماه نخست سال جاری بهسازی و اجرای روکش آسفالت در یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع معابر شهری قم انجام‌شده است.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: برای تولید آسفالت در شهر قم یکی از مهم‌ترین موضوعات، تأمین مواد اولیه بود که به همین منظور معدنی در کهک با پیگیری سازمان مجوز برداشت دریافت کرده است که مواد تولیدشده بخشی برای قلوه، بخشی اساس و بخشی زیراساس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 وی با اشاره به تولید ۲۸ هزار تن اساس در این معدن در سال جاری افزود: تولید ۱۲۰ تن ماسه در ۱۰۰ روز به‌منظور پشتیبانی از اقدامات عمرانی شهر قم ازجمله کارکردهای این معدن است.

 مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: طی هشت ماه نخست سال جاری یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع توزیع آسفالت در شهر قم انجام‌شده که قیمت یک تن آسفالت یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

 بخشی ادامه داد: قیمت ۱۴۵ هزار تن آسفالت همراه با هزینه پخش و حمل ۲۱۷ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود که در ماه‌های ابتدایی سال این میزان هزینه برای بهسازی روکش آسفالت صورت گرفته است.

 وی با اشاره به استفاده از دستگاه‌های تولید آسفالت متناسب با فناوری روز در شهرداری قم عنوان کرد: کنترل کیفیت توسط آزمایشگاه مکانیک خاک هر روز انجام می‌گیرد تا کیفیت آسفالت توزیع‌شده در معابر شهری همواره در بالاترین سطح باشد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/yQPZI