رفتن به محتوای اصلی
۲۵ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۱
مدیر منطقه چهار قم:

اجرا و تکمیل ۱۴۸ پروژه عمرانی در منطقه ۴ شهرداری قم

اجرا و تکمیل ۱۴۸ پروژه عمرانی در منطقه ۴ شهرداری قم
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: ۱۴۸ پروژه عمرانی برای سال ۱۴۰۲ منطقه چهار تعریف‌شده بود که بیش از ۸۰ درصد تکمیل‌شده است و مابقی ابتدای سال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در خصوص مهم‌ترین اقدامات شهرداری منطقه چهار در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ با بودجه عمرانی بالغ‌بر ۶۵۰ میلیارد تومانی و ۱۴۸ پروژه خرد و کلان در منطقه آغاز شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها تا ۸۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید و باقی اوایل سال جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این ۱۴۸ پروژه شامل ترافیکی، فضای سبز، عمرانی، فناوری اطلاعات و خدمات شهری بوده است، ابراز کرد: این پروژه‌ها به پیشرفت خوبی رسیده و بخش عمده‌ای تکمیل‌شده است.

 اقبالیان ادامه داد: بزرگ‌ترین پروژه‌های منطقه چهار ازجمله پل نیک‌اندیش، تقاطع محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی، باغ گیاه‌شناسی و آغاز پروژه میدان سپاه در جمهوری است.

 وی اضافه کرد: تکمیل روشنایی بوستان علوی، تکمیل بوستان خضر در فاز سوم، تکمیل بوستان کوثر و آسفالت معابر و سایر پروژه‌های عمرانی دیگر در این ۱۴۸ پروژه محاسبه و تکمیل‌شده است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/RYPYM