رفتن به محتوای اصلی
۷ تیر, ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۵

آمادگی سازمان ترافیک جهت میزبانی در مراسم روز عرفه

آمادگی سازمان ترافیک جهت میزبانی در مراسم روز عرفه
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از تمهیدات ترافیکی برای برگزاری مراسم باشکوه عرفه و عید قربان خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، حسین شعبانزاده اظهار داشت: سازمان ترافیک با اجرای تمهیدات لازم جهت تسریع در ورود و خروج و نظم‌بخشی به فضای پارکینگ‌ها در کنار انجام نظافت، آماده میزبانی از مراسم روز عرفه است. 
وی با اعلام آمادگی پارکینگ‌ها جهت میزبانی از شرکت‌کنندگان در مراسم و دعای روز عرفه گفت: از ظهر چهارشنبه قبل از برگزاری دعای روز عرفه، تمامی پارکینگ‌های عمومی شهر آماده میزبانی از شرکت‌کنندگان در این مراسم خواهد بود. 
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: حضور ناظرین مقیم در پارکینگ‌ها، بکار گیری حداکثر توان نیروی انسانی جهت تسریع در ورود و خروج، نظم‌بخشی به‌منظور استفاده حداکثری از ظرفیت، نظافت و حفظ آراستگی پارکینگ‌ها و آماده‌باش کارکنان سازمان جهت سرکشی و رسیدگی به مشکلات احتمالی ازجمله اقدامات این سازمان در روز عرفه به‌حساب می‌آید. 
شعبانزاده گفت: این آمادگی و میزبانی با توجه به تعطیلی روز پنج‌شنبه و عید قربان تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت و شهروندان و زائرین عزیز می‌توانند بدون مشکل با استفاده از ظرفیت پارکینگی هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر در این مراسم حضور به هم رسانند.
انتهای پیام/ 102


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/gyNW