رفتن به محتوای اصلی
۹ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم خبر داد:کرد؛

آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر/پیش‌بینی 400 دستگاه ون و تاکسی

آماده‌باش کامل ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر/پیش‌بینی 400 دستگاه ون و تاکسی
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از پیش‌بینی 400 دستگاه تاکسی و ون برای خدمات‌رسانی در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، قاسم طالبی خدمات‌رسانی ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر، به منظور سرویس‌دهی و رفاه حال شهروندان و زائرین به تعداد کافی تاکسی سواری و ون جهت سرویس‌دهی و جابجایی در هسته مرکزی شهر پیش‌بینی‌شده است.

به گفته وی، با توجه به برگزاری مراسم احیاء در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، جهت انتقال مسافرین از پایانه‌های هسته مرکزی شامل تقاطع عمار یاسر - انقلاب، چهارراه بازار، میدان شهید مطهری، چهارراه شهدا و پایانه منتظری تعداد 300 دستگاه تاکسی و 100 دستگاه ون پیش‌بینی‌شده است .

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: همچنین از آنجا که مراسم شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران نیز برگزار می‌گردد، جهت انتقال مسافرین و شهروندان از ساعات اولیه شروع تا پایان مراسم، پیش‌بینی تاکسی به تعداد کافی صورت گرفته و بازرسین و ناظرین سازمان بر عملکرد تاکسی‌ها نظارت کامل را خواهند داشت .

وی خاطرنشان کرد: همچنین شبکه‌های تاکسی بی‌سیم 133 - 1829 و بانوان سازمان در شب‌های قدر در آماده‌باش کامل بوده و تا پایان مراسم نسبت به انتقال زائرین و ارائه خدمات به شهروندان اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمامی تاکسی‌ها موظف به رعایت نرخ کرایه مصوب بوده و با اخذ هرگونه کرایه اضافی به‌شدت برخورد خواهد شد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه دریافت کرایه اضافی مراتب را به همکاران سازمان مستقر در سامانه 137 شهرداری با ذکر شماره پلاک و یا کد تاکسی اطلاع دهند .

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/K9P2I