رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم:

آماده‌باش و تمهیدات شهرداری قم در برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن

آماده‌باش و تمهیدات شهرداری قم در برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از آماده‎سازی مسیرهای هشتگانه راهپیمایی 22 بهمن توسط نیروهای شهرداری به‌منظور اجرای هرچه باشکوه‌تر این مراسم خبر داد.

سیدمحسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آماده‌باش و تمهیدات شهرداری قم به مناسبت برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه‌ساله شهرداری شهر مقدس قم تلاش دارد تا مراسمات این روز هرچه باشکوه‌تر برگزار شود و به همین منظور امسال نیز همزمان با ایام دهه فجر اقدامات متنوعی انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطرات روزهای پرشور و حرارت انقلاب و حفظ و حراست از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن روزها به‌خصوص برای نسل جدید، از اولویت‌ها و دغدغه‌های مدیریت شهری به شمار می‌رود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم، ضمن بیان آماده‎باش کلیه نیرو‎های خدماتی، فضای سبز و ستادی، از پیش‎بینی تمهیدات رفاهی، ایمنی و خدماتی مورد نیاز راهپیمایان اعم از نظافت و پاکیزگی شهر، استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی و رفع تخلفات شهری و آماده‌سازی سرویس‎های بهداشتی، در راستای خدمات‎رسانی مطلوب به شهروندان و راهپیمایان گرامی در این روز خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی به این مناسبت، فضاسازی محیطی سطح شهر با اجرای طرح یکپارچه آذین‌بندی و زیباسازی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: فضاسازی میادین بزرگ شهر، نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و الوان در ابعاد مختلف، نصب بنرهای مناسبتی انقلاب اسلامی، آذین‌بندی و نورپردازی بیت حضرت امام راحل(ره)، اهدای گل و تنظیف و پاک‌سازی قبور شهدا و همچنین نورپردازی سطح شهر ازجمله اقدامات انجام‌شده است.

میرهادی با اشاره به برنامه‌های سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در راستای افزایش ضریب ایمنی شهر در این روز اظهار داشت: در راستای تأمین ایمنی مراسمات، اکیپ‎های سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی در هسته مرکزی و مسیر راهپیمایی در قالب اکیپ‎های پیاده و خودرویی به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‎نشانی و موتورسیکلت‌های EFT و همچنین ایستگاه‏های آتش‎نشانی آماده خدمات‎رسانی مطلوب در مواقع ضروری هستند.

وی همچنین از آماده‎باش اکیپ‌های تخلفات شهری برای رفع سد معبر و برقراری نظم و انضباط شهری در این ایام خبر داد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم افزود: آماده‎سازی و نظافت مسیرهای هشتگانه راهپیمایی 22 بهمن به‌طور مستمر ادامه خواهد یافت، همچنین آماده‎سازی میدان آستانه برای آغاز مراسم از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/103

 


https://www.qom.ir/KfPCK