رفتن به محتوای اصلی
۱۱ فروردین, ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۸
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم:

آماده‌باش آتش‌نشانی قم برای ۱۳ فروردین و موج بازگشت مسافران

آماده‌باش آتش‌نشانی قم برای ۱۳ فروردین و موج بازگشت مسافران
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آماده‌باش کامل عوامل و تجهیزات این سازمان در روزهای پایانی ایام نوروز خبر داد.

علی زندیه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای ۱۳ فروردین روز طبیعت اظهار داشت: همزمان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی شهرداری قم در بوستان‌ها، خودروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیز از بعدازظهر این روز در بوستان‌های سطح شهر مستقر خواهند بود.

وی با بیان اینکه تمامی عوامل عملیاتی و ستادی این سازمان به‌منظور حفظ ایمنی شهروندان در آماده‌باش کامل هستند، ابراز کرد: خودروهای مستقرشده در بوستان‌ها، مجهز به دوربین‌های حرارت‌سنج جهت جلوگیری از گازگرفتگی و دستگاه‌های AFT جهت اطفا حریق هستند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: همچنین همزمان با روز طبیعت، دیک دستگاه خودرو حریق و نجات این سازمان به شهر کهک اعزام خواهد شد.

وی موج دوم بازگشت مسافران نوروزی را موردتوجه قرار داد و گفت: همزمان با موج دوم مسافرت‌های نوروزی و ورود زائرین به شهر قم و همچنین برگشت بسیاری از این مسافران، خودروهای سازمان آتش‌نشانی همچنان در بوستان‌ها مستقر بوده و جهت جلوگیری از حوادث گازگرفتگی، آتش‌نشانان با دوربین‌های حرارتی بین چادرها گشت زنی می‌کنند

انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/nHNv