رفتن به محتوای اصلی
۲۱ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۵
معاون شهردار قم خبر داد:

آغاز پروژه بهسازی بلوار شهید خداکرم قم/اجرای 54000 مترمربع بهسازی

آغاز پروژه بهسازی بلوار شهید خداکرم قم/اجرای 42000 مترمربع بهسازی
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از آغاز پروژه بهسازی بلوار شهید خداکرم خبر داد.

عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بهسازی بلوار شهید خداکرم اظهار داشت: درخواست‌های زیاد مردمی از طرق مختلف و به‌ویژه سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری برای اصلاح و ترمیم این محور مهم صورت گرفته بود که این پروژه برای سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این محور دارای فرسودگی بالا و تردد بسیار زیاد وسایط نقلیه است، ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین ورودی‌های شهر در این بخش قرار دارد و به علت سرعت‌بالا، ترافیک و وجود خطرات، امکان خاک‌برداری، زیرسازی و ترمیم و انسداد طولانی‌مدت محور وجود نداشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: با بررسی‌های انجام‌شده و دریافت گزارش مشاور پروژه، بهترین راه برای بهسازی استفاده از دستگاه WR در نظر گرفته شد، به‌نحوی‌که به‌صورت درجا از مصالح موجود استفاده و عملیات بهسازی انجام می‌شود.

وی فاز نخست اجرای این پروژه را از میدان شهید اوسطی تا تقاطع شهید دستغیب دانست و خاطرنشان کرد:  این مرحله از پروژه به طول 3 هزار و 700 متر و با عرض بیش از 14 متر با قراردادی به مبلغ 15 میلیارد ریال با پیمانکار اجرایی می‌شود.

حلوایی زاده با تأکید بر اینکه حدود 10 هزار تن آسفالت در این پروژه توزیع خواهد شد، یادآور شد: تلاش می‌شود پروژه تا کمتر از چهار ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/9qND