رفتن به محتوای اصلی
۱۴ بهمن, ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۰
همزمان با ایام‌الله دهه فجر

آغاز اجرای ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌های مردمی "قم، قیام و اقامه" در مناطق هشتگانه شهرداری قم

آغاز اجرای ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌های مردمی
اجرای ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌های مردمی "قم، قیام و اقامه" در مناطق هشتگانه شهر قم و به همت شهرداری قم همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش شهرنیوز، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و برای دومین سال متوالی، اجرای ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌های مردمی "قم، قیام و اقامه" با شعار «جشن ملی مشارکت پرشور، آینده روشن» با راهبری اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهردرای قم و مشارکت سازمان‌های تابعه و مناطق هشتگانه شهرداری قم برگزار خواهد شد.

این ویژه‌برنامه‌ها که همزمان با ایام چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شامل بخش‌های مختلفی خواهد بود که با حضور مردم، اعضای شورای اسلامی شهر و برخی مدیران شهری و استانی هر شب در یکی از مساجد مناطق شهری به اجرا خواهد رسید.

گفتگوی بی‌واسطه و رودرروی مدیران و مردم، برپایی میز خدمت شهرداری قم برای شهروندان، اجرای بخش‌های جذاب جشن و شادمانی، تشریح پروژه‌های در حال اجرای شهرداری قم در مناطق شهری با هدف جهاد تبیین از بخش‌های اصلی این جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌هاست.

ایجاد زمینه اطلاع و آگاهی مردم از اقدامات، برنامه‌ها و پروژه‌های شهرداری قم به عنوان بخش مهم و اثرگذار دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای شهروندان قمی از دیگر اهداف این برنامه‌هاست که در آستانه جشن برزگ ملی پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین انتخابات پیشِ‌رو می‌تواند منجر به مشارکت بیشتر مردم باشد.

شهروندان گرامی نیز با حضور در این برنامه‌ها و شرکت در قرعه‌کشی کمک هزینه سفر به کربلا، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جوایز نقدی دیگر، می‌توانند ضمن طرح پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص مسائل مختلف شهری، مشکلات خود در حوزه شهرداری را نیز از طریق مسئولان و میز خدمت مستقر شده پیگیری نمایند.

انتهای پیام / 104


https://www.qom.ir/KEPm1