رفتن به محتوای اصلی
۲۰ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۶
مدیر منطقه پنج قم:

140 هزار مترمربع از معابر منطقه پنج قم آسفالت شد/اجرای حدود 14 هزار مترمربع جدول‌گذاری

140 هزار مترمربع از معابر منطقه پنج قم آسفالت شد/اجرای حدود 14 هزار مترمربع جدول‌گذاری
مدیر منطقه پنج شهرداری قم از توزیع آسفالت در 140 هزار مترمربع از معابر منطقه در سال گذشته با هزینه 340 میلیارد ریالی خبر داد.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به توزیع آسفالت در معابر و شوارع منطقه پنج در سال 1402 اظهار داشت: در سال گذشته 140هزار مترمربع از معابر و شوارع منطقه پنج آسفالت شده است.

وی معابر شاخص منطقه پنج در توزیع آسفالت را موردتوجه قرار داد و گفت: اجرای پروژه توزیع آسفالت در فرعی‌های شهرک ولایت، فرعی‌های کوچه استخر دریا، کندروی اتصالی به بلوار امام علی(ع)، شوارع داخل جمکران(نجف زاده،شیخ مثله،پنج امامزاده،آدینه و موعود و...)، فرعی‌های کلهری(شامل کوچه 9و11و15و...)، بلوار خلیج‌فارس لاین برگشت، کندرو و پیاده راه‌های پیامبر اعظم(ص)، بلوار نیایش و جنب بوستان نیایش، کوچه 14 خیابان زاویه، فرعی‌های خیابان حیدریان و بخشی از خیابان ظهور جمکران انجام‌شده است.

وی هزینه اجرا و تهیه آسفالت را بیش از 340 میلیارد ریال دانست و افزود: 70 هزار مترمربع از معابر منطقه بااعتباری بالغ‌بر 70 میلیارد ریال در سال گذشته زیرسازی شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به اقدامات عمرانی در سال گذشته تصریح کرد: پروژه جدول‌گذاری به طول 13 هزار و 295 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 158 میلیارد ریال اجرا شد.

وی یادآور شد: همچنین در سال گذشته 12 هزار و 991 مترمربع از معابر منطقه پنج بااعتباری بیش از 103 میلیارد ریال موزاییک و سنگ‌فرش شد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/RcPPy