رفتن به محتوای اصلی
گروه پژوهش شهرداری قم
۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۲

پیام شهردار قم به مناسبت « روز کارگر» / کارگران قلب تپنده تولید و رونق در کشور هستند

پیام شهردار قم به مناسبت « روز کارگر» / کارگران قلب تپنده تولید و رونق در کشور هستند
شهردار قم در پیامی روز جهانی « کارگر» را تبریک گفت و بر نقش سازنده این قشر در رونق تولید کشور تأکید کرد.

به گزارش شهرنیوز، متن پیام دکتر سقائیان‌نژاد، شهردار قم به این شرح است:

دستان پرتلاش و زحمتکش کارگران در تمام‌روزهای سال مشغول خدمت به کشور است. کارگران همیشه برمدار مدارا حرکت می‌کنند تا آنچه مدت‌ها برایش برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی شده را به انجام رسانده و بتواند به نتیجه مطلوب برسد.

نگاه جمعی و ایثار اجتماعی دو ویژگی بارز جامعه کارگری در ایران اسلامی است؛ این جایگاه نه‌فقط امروز در ایران ما که از گذشته و از بدو اسلام چنان بااهمیت بود که پیامبر اکرم (ص) با بوسیدن دستان یک کارگر فرمودند: « این دستی است که آتش با آن تماس ندارد.»

حقیقتاً جامعه کارگری در طول تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی، در تمام سختی‌ها، تنش‌ها و چالش‌ها در خط مقدم خدمت و همت قرار داشتند و امروز نیز با همان رویکرد ارزشمند حضوری فعالانه و اثرگذار در شئون مختلف کشور دارند و خالصانه و صادقانه درراه مردم و اعتلای ایران اسلامی قدم برمی‌دارند.

قطعاً این همت بلند است که امید ملت را برای ادامه مسیر تحقق جایگاه شایسته ایران و ایرانی زنده نگه می‌دارد و مایه سرفرازی فرزندان این مرزوبوم خواهد شد. باشد تا همیشه این قشر پرتلاش و غیرتمند، به‌عنوان قلب تپنده تولید کشور و همراه همیشگی همه غیورمندان در سنگر خدمت و جهاد، پابرجا باشند که تحقق این مهم ممکن نخواهد شد مگر با همراهی‌های مدیران و مسئولان کشور در توجه به نیازهای زندگی قشر کارگر.

با تمام وجود برای تمامی کارگران ایران اسلامی و خانواده‌هایشان و به‌ویژه همکاران خدوم و تلاش‌گرم در مجموعه شهرداری قم آرزوی سلامت، توفیق و بهروزی دارم و امیدوارم نقش پررنگ و ارزشمند این دلاوران در تداوم گردش چرخ تولید و اقتصاد کشور برمدار اعتلا و پیشرفت استوار باشد.

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/ZAPPF