رفتن به محتوای اصلی
سازمان مدیریت پسماند
۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۶
با حضور مسئولان استانی و شهری؛

شهربازی سرزمین شادی قم افتتاح شد

شهربازی سرزمین شادی قم افتتاح شد
آیین افتتاح رسمی شهربازی سرزمین شادی بوستان فدک با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

به گزارش شهرنیوز، آیین افتتاح و بهره‌برداری از 198 پروژه بزرگ شهری و بهره‌برداری از فاز نخست شهربازی سرزمین شادی بوستان فدک با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مظفری رئیس‌کل دادگستری استان، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، غریب دادستان استان، حسینی و متقیان معاون استاندار، سقائیان نژاد شهردار قم و محرری رئیس شورای اسلامی شهر برگزار شد.

اعضای شورای اسلامی شهر، کاویانی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، معاونان، مدیران و روسای سازمان‌های شهرداری قم، طالبی مدیرکل امور شهری استانداری و دیگر مسئولان استانی و شهری حضور داشتند.

عملیات اجرایی این پروژه بعد از سال‌ها بلاتکلیفی در 45 هزار مترمربع مساحت از سال 1400 آغاز و با مشارکت بخش خصوصی با هزینه 500 میلیارد ریالی اجرایی شد.

سخنرانی رئیس‌کل دادگستری استان، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری و سرمایه‌گذار این پروژه، از بخش‌های مختلف این افتتاحیه بود.

تقدیر از متولیان و دست‌اندرکاران این پروژه مهم نیز از بخش‌های دیگر برنامه بود.

از اهداف کلان این پروژه می‌توان به توسعه اماکن تفریحی و گردشگری، افزایش سرانه تفریحی و ورزشی، اشتغال‌زایی برای حدود 80 نفر به‌صورت مستقیم و ایجاد فضای مفرح برای شهروندان اشاره کرد.

همچنین وجود دستگاه‌های سنگین، هیجانی و جذاب در مجموعه، پیش‌بینی وسایل تفریحی و هیجانی برای کلیه سنین، جانمایی مجموعه در مبدأ ورودی اصلی شهر قم و جذب زائرین و مسافرین در محور مواصلاتی 17 استان کشور و مساحت قابل‌توجه عرصه از ویژگی‌های بارز این پروژه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/ZtPdm