رفتن به محتوای اصلی
سازمان توسعه و عمران
۱۸ شهریور, ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۰
معاون شهردار قم:

وظایف شهرداری و دیگر دستگاه‌ها در ساماندهی ورودی‌های شهر قم مشخص شود

وظایف شهرداری و دیگر دستگاه‌ها در ساماندهی ورودی‌های شهر قم مشخص شود
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اهمیت تفکیک وظایف شهرداری و دیگر دستگاه‌ها برای ساماندهی ورودی‌های شهر گفت: آنچه که تاکنون در اختیار شهرداری بوده انجام‌شده و خارج از محدوده‌ها باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش شهرنیوز، عباس حلوایی زاده در دومین جلسه ساماندهی مبادی ورودی شهر قم، با اشاره به لزوم تدوین طرحی مشترک و متمرکز برای ساماندهی‌ها اظهار داشت: می‌توان این طرح‌ها در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت و درازمدت تعریف کرد.

وی با تأکید بر اهمیت تفکیک وظایف شهرداری و دیگر دستگاه‌ها برای ساماندهی ورودی‌های شهر ابراز کرد: آنچه که تاکنون در اختیار شهرداری بوده اعم از احداث فضای سبز، اقدامات عمرانی، فضاسازی و... انجام‌شده و خارج از محدوده‌ها باید تعیین تکلیف شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: در مبادی ورودی‌ها اعم از تهران، کاشان و خداکرم، منطقه سه در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی انجام داده و بودجه‌های مشخص و پروژه‌های مختلفی نیز اجرایی شده است.

وی یکی از اولویت‌ها در ساماندهی ورودی از سمت تهران را اجرای مسیر کندرو دانست و گفت: مطالعات آن در سال‌های گذشته انجام‌شده و باید این مسیر اجرایی شود تا بتوان دیواره سازی، فضای سبز، سیما و منظر، تبلیغات محیطی و... را انجام داد.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/PCNY