رفتن به محتوای اصلی
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۳
معاون شهردار قم:

3 پروژه ادامه بلوار عماریاسر، تکمیل بلوار امام صادق(ع) و تکمیل کمربندی در سفر رئیس‌جمهور به قم تعیین تکلیف شود

3 پروژه ادامه بلوار عماریاسر، تکمیل بلوار امام صادق(ع) و تکمیل کمربندی در سفر رئیس‌جمهور به قم تعیین تکلیف شود
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به سه پروژه ادامه عماریاسر تا بزرگراه امیرکبیر، تکمیل بلوار امام صادق(ع) و تکمیل کمربندی شهر اشاره کرد و گفت: این سه پروژه برون‌شهری طی 20 سال گذشته مغفول مانده که امیدواریم در این سفر تعیین تکلیف شود.

به گزارش شهرنیوز، رضا خانه‌زاد یزدی در صدوبیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، به پیشنهادات مدیریت شهری برای سفر دوم ریاست جمهوری به قم اشاره کرد و اظهار داشت: سه پروژه برون‌شهری طی 20 سال گذشته مغفول مانده است که امیدواریم در این سفر تعیین تکلیف شود.

وی به سه پروژه ادامه عماریاسر تا بزرگراه امیرکبیر، تکمیل بلوار امام صادق(ع) و تکمیل کمربندی شهر اشاره کرد و گفت: هر سه پروژه در حوزه اختیارات استان بوده و مکاتباتی با راه و شهرسازی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برای تکمیل این سه پروژه داشته‌ایم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: در صورت اجرایی نشدن این سه پروژه مردم قم متضرر خواهند شد و امیدواریم در این سفر برای این سه پروژه اعتبار تأمین شود.

وی اعتبار موردنیاز برای هر پروژه را 2 هزار میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: درمجموع 6 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این سه پروژه نیاز است که از منابع سفر رئیس‌جمهوری باید تأمین شود.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/ZEPQY