رفتن به محتوای اصلی
شهرداری منطقه ۸
۲۹ مهر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۰
مدیر منطقه هشت قم خبر داد:

تعیین تکلیف تجاری‌ها، پیاده‌روسازی و روشنایی معابر، دغدغه شهروندان پردیسان قم

تعیین تکلیف تجاری‌ها، پیاده‌روسازی و روشنایی معابر، دغدغه شهروندان پردیسان قم
مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه پیاده‌روسازی مطالبه عمومی مردم است، گفت: روشنایی معابر و کوچه‌های فرعی از دیگر دغدغه‌های مردم است.

به گزارش شهرنیوز، علیرضا مظفری در حاشیه دیدار مردمی با اهالی پردیسان در مسجد حضرت زینب(س) اظهار داشت: اکثر مشکلات مطرح‌شده توسط شهروندان در خصوص بخش‌های تجاری بود که هنوز واگذاری آن انجام‌نشده است که از طریق اداره کل راه و شهرسازی در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم.  

وی با بیان اینکه پیاده‌روسازی مطالبه عمومی مردم است، افزود: روشنایی معابر و کوچه‌های فرعی از دیگر دغدغه‌های مردم بوده که مورد توجه قرار گرفته است.  

مدیر منطقه هشت شهرداری قم ابراز کرد: در زمینه مصرف آب‌بهای مجتمع‌های مسکونی برای نگهداری فضای سبز درخواست مساعدت و همکاری شده که چون تعداد مجتمع‌ها در پردیسان زیاد است امکان اجرای آن برای همه مجتمع‌ها وجود ندارد، اما در تلاشیم تا حد امکان کمک‌رسانی داشته باشیم.  

وی گفت: بهسازی اطراف مدارس، پیاده‌روسازی و آسفالت مدنظر قرار گرفته و در تلاشیم قسمتی از بودجه عمرانی سال آینده را برای ساخت پل شهید حججی، پیاده‌روسازی و آسفالت معابر و پیاده‌رو و کوچه‌های فرعی پردیسان صرف کنیم.

انتهای پیام/103

 


https://www.qom.ir/DtPZ9