رفتن به محتوای اصلی
شهرداری منطقه ۸
۲۶ آذر, ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۳

تشریح اقدامات منطقه 8 شهرداری قم برای تشییع و تدفین شهید گمنام در پردیسان

تشریح اقدامات منطقه 8 شهرداری قم برای تشییع و تدفین شهید گمنام در پردیسان
مدیر منطقه هشت شهرداری قم، فعالیت‌ها و اقدامات در راستای تشییع و تدفین یکی از شهدای گمنام استان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای پردیسان را تشریح کرد.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات در راستای تشییع و تدفین یکی از شهدای گمنام استان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای پردیسان اظهار داشت: جهت تدفین شهید گمنام پردیسان در خوابگاه  دانشگاه فنی حرفه‌ای، پنج جلسه در محل دفن شهید گمنام، دفتر امام‌جمعه پردیسان و ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

وی تسطیح فضای موردنظر به متراژ هزار مترمربع به مدت سه روز کاری فشرده به وسیله بابکت و کامیون را یکی از اقدامات منطقه هشت شهرداری قم دانست و افزود: انتقال خاک و نخاله به میزان ۲۰ سرویس خاور و کامیون، اعزام تانکر آب‌پاش به تعداد پنج سرویس و بازدید از مسیر تشییع به همراه پلیس راهور و نیروی انتظامی و رفع موارد و ایمنی محل برگزاری را از دیگر اقدامات برشمرد.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم ادامه داد: هماهنگی لازم با مسئولین نواحی جهت فضاسازی مسیر، شستشو و رنگ‌آمیزی و...، جانمایی و مشارکت در برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر و محل تشیع و تدفین، تعمیر پل ورودی، لکه‌گیری اسفالت به میزان پنج تن و شستشو و نظافت کل مجموعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در راستای برگزاری مراسم باشکوه تشییع و تدفین شهید گمنام در پردیسان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات همچنین می‌توان نصب بنر، پارچه مشکی، ریسه و پرچم اهتزاز در محل مراسم، پاک‌سازی اطراف دانشگاه و خیابان‌های هم‌جوار و هماهنگی با عوامل آتش‌نشانی و استقرار یک خودرو در محل اشاره کرد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/tKP95