رفتن به محتوای اصلی
شهرداری منطقه ۸
۱۲ بهمن, ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۹
مدیر منطقه هشت قم:

15500 واحد مسکونی پردیسان قم گواهی پایان کار ندارند/بدهکاری 320 میلیاردی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری منطقه 8

15500 واحد مسکونی پردیسان قم گواهی پایان کار ندارند/بدهکاری 320 میلیاردی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری منطقه 8
مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه 15 هزار و 500 واحد مسکونی در منطقه هشت گواهی پایان کار ندارد گفت: همه تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است تا موانع را رفع و با مساعدت به شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی آن‌ها مجوز پایان کار دریافت کنند.

به گزارش شهرنیوز، علیرضا مظفری در جلسه پیگیری مسائل و مشکلات منطقه پردیسان، با اشاره به پتانسیل‌های منطقه هشت شهری اظهار داشت: 2200 هکتار وسعت منطقه هشت شهری و  جمعیت ساکن دراین شهرک برابر با 250 هزار نفر است.

وی افزود: در حال حاضر 23 مسجد و حسینیه، 56 واحد آموزشی اعم از مدارس و 27 واحد دانشگاهی،6 مراکز فرهنگی و 16 قطعه زمین ورزشی در شهرک پردیسان فعال است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از 330 هکتار فضای سبز در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: 28 پارک در منطقه هشت وجود دارد و بزرگ‌ترین بوستان شهری با 130 هکتار در این منطقه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه 50 متر اراضی تجاری در اختیار مدارس و مساجد قرار گرفته است، ابراز کرد: در راستای مساعدت به هزینه‌های داخلی مساجد و مدارس اراضی‌های تجاری در اختیار آن‌ها قرار داده شده که برخی از آن‌ها در حال بهره‌برداری و برخی دیگر در حال ساخت است.

مظفری با اشاره به مشکلات و معضلات منطقه خواستار مساعدت بیشتر شورای اسلامی شهر و مدیریت استان شد و افزود: به منظور رفع مشکلات مالی موجود در منطقه، نیازمند مساعدت و یاری مجموعه شورای اسلامی شهر هستیم تا کمبود منابع مالی در خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان منطقه، مخدوش نشود.

وی از اجرای تقاطع میدان آیت الله بهجت خبر داد و گفت: امیدواریم با توافق اداره مسکن و شهرسازی با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به‌زودی شاهد عملیاتی شدن این پروژه باشیم.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به طرح نهضت برون‌رفت محلات منطقه از وضعیت خاکی اذعان کرد: همه دستگاه‌های استان قم  در مجموع 320 میلیارد تومان به شهرداری منطقه بدهکار هستند و ما انتظار داریم تا همه دستگاه‌ها به وظایف و تعهدات خود عمل کنند تا اقدامات خوبی برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان منطقه پردیسان انجام شود.

وی با بیان اینکه 40 درصد به نهضت مسکن ملی بابت صدور پروانه تخفیف داده شده است، اظهار داشت: مطابق قرارداد نهضت ملی مسکن  با شورای اسلامی شهر، بابت صدور پروانه‌های ساختمانی  40 درصد تخفیف داده شد و در حال حاضر 180 میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستند.

مظفری با تاکید بر اینکه 15 هزار و 500 واحد آپارتمان گواهی پایان کار ندارد، خاطرنشان کرد: در راستای صدور مجوز پایان کار برای مجتمع‌ها، اطلاع‌رسانی‌های گسترده در سطح منطقه انجام‌شده و ابلاغیه‌های لازم به اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی ارسال‌شده است.

وی در پایان یادآور شد: همه تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است تا در کمترین زمان، موانع موجود را بر طرف کرده و و گواهی صدور پایان کار برای مجتمع‌های آپارتمانی صادر شود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KlPRM