رفتن به محتوای اصلی
۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۸

مسابقه عکاسی «پاییز برگ‌ریز» برگزیدگان خود را شناخت

مسابقه عکاسی «پاییز برگ‌ریز» برگزیدگان خود را شناخت
دبیر هنری مسابقه عکاسی پاییز برگ‌ریز از برگزاری جلسه داوری این مسابقه خبر داد و گفت: با رأی هیئت‌داوران، هفتمین دوره مسابقه عکاسی پاییز برگ‌ریز برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، مهدی جعفری با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی پاییز برگ‌ریز اظهار داشت: جلسه داوری هفتمین مسابقه عکاسی پاییز برگ‌ریز در سالن جلسات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه محسن قائمی از عکاسان پیشکسوت قم و خانم‌ها مونا نیکوگفتار و نسرین شیخ حسن از اساتید دانشگاه، داوری این مسابقه را بر عهده داشتند، گفت: مسئول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم، و امیر حسامی نژاد به‌عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری و همچنین علی‌اصغر فاریابی مسئول اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری قم به‌عنوان ناظر در جلسه داوری حضور داشتند.

دبیر هنری هفتمین دوره مسابقه عکاسی پاییز برگ‌ریز با بیان اینکه بیش از 500 اثر از 70  عکاس در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و عکاسی با موبایل به دبیرخانه جشنواره رسید، ابراز کرد: بر اساس رأی هیئت‌داوران در نهایت 15 اثر در بخش دوربین حرفه‌ای و 8  اثر در بخش عکاسی با موبایل به نمایشگاه راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: از میان آثار منتخب 3 اثر در بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و 3 اثر در بخش عکاسی با موبایل نیز به‌عنوان آثار برگزیده این مسابقه معرفی شدند.

جعفری در پایان یادآور شد: با برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان که زمان آن به‌زودی از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم اعلام می‌شود، رسماً پرونده هفتمین دوره مسابقه عکاسی پاییز برگ‌ریز بسته خواهد شد.

انتهای پیام/102


https://www.qom.ir/RAPpL