رفتن به محتوای اصلی
۲ شهریور, ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۶
مدیر منطقه 6 شهرداری قم:

افزایش 10 برابری بودجه منطقه 6 قم نسبت به 3 سال گذشته/توزیع بیش از 20هزار تن آسفالت از ابتدای سال

افزایش 10 برابری بودجه منطقه 6 قم نسبت به 3 سال گذشته/توزیع بیش از 20هزار تن آسفالت از ابتدای سال
مدیر منطقه 6 شهرداری قم با بیان اینکه امسال 370 میلیارد تومان بودجه عمرانی برای این منطقه پیش‌بینی‌شده است، گفت: بودجه منطقه 6 در طول سه سال گذشته 10 برابر شده است.

به گزارش شهرنیوز، احمد ترکمن در گفتگویی پیرامون وضعیت اجرای پروژه‌ها در منطقه 6 شهرداری قم اظهار داشت: منطقه 6 دارای بافت فرسوده و قدیمی به‌خصوص اطراف امامزاده ابراهیم(ع) است که از قدمت زیادی برخوردار بوده و حتی برخی از بافت‌ها 4 هزار سال قدمت دارد.

وی با بیان اینکه این منطقه متأسفانه از نظر فضای سبز و سالن‌های ورزشی بسیار فقیر است و علی‌رغم وجود 248 هزار نفر جمعیت، فاقد یک استخر است، گفت: در انتهای سال 1400 تاکنون مأموریت‌هایی از سوی مدیریت شهری به این منطقه واگذار شد که شامل افزایش زیرساخت منطقه، توسعه فضای سبز، ایجاد مجموعه‌های فرهنگی و سالن‌های ورزشی بوده است.

مدیر منطقه 6 شهرداری قم با اشاره به اینکه به لحاظ عمران، بودجه سال قبل 100 در صد عملیاتی شد عنوان کرد: در اصلاح بودجه نیز در سال گذشته 18 درصد افزایش در حوزه عمران داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بودجه سال 1402 این منطقه شهری 10 برابر سه سال قبل رشد داشته است و در سال جاری 370 میلیارد تومان بودجه عمرانی و در مجموع نیز 506 میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی‌شده است.

ترکمن با تأکید بر اینکه در سال گذشته 20 هزار تن آسفالت در این منطقه توزیع و امسال نیز این رقم به 32 هزار تن پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: تا به امروز بیش از 20 هزار تن آسفالت در سطح منطقه توزیع‌شده است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/9tN7