رفتن به محتوای اصلی
۲۹ آذر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۵
مدیر منطقه شش قم خبر داد:

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به پروژه‌های ترافیکی منطقه ۶ قم

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به پروژه‌های ترافیکی منطقه ۶ قم
مدیر منطقه شش شهرداری قم از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان بودجه به پروژه‌های ترافیکی منطقه خبر داد و گفت: اجرای خط‌کشی و ترمیم علائم ترافیکی از مسائل مورد توجه در منطقه شش است.

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های ترافیکی و بودجه ۲۰ میلیارد تومانی منطقه شش شهرداری قم در این زمینه، اظهار کرد: یکی از کارهایی که در منطقه انجام‌شده اجرای ۸۲ کیلومتر خط‌کشی در معابر منطقه بوده است.

 وی ایمن‌سازی معابر را یکی از برنامه‌های منطقه دانست و افزود: اصلاح ویلچر روها و هم‌سطح سازی کوچه‌های فرعی به اصلی و رفع مشکلات پیاده‌روها به اولویت در حال اجرا است و همچنین اصلاح هندسی معابر نیز در دستور کار قرارگرفته است.

 مدیر منطقه شش شهرداری قم اضافه کرد: تا امروز اصلاح هندسی خیابان شهید فهیمی، تقاطع حمزه سیدالشهدا با توحید، میدان کشاورز و ابتدای بعثت انجام‌شده و پیاده‌روها نیز موزاییک و مسیر ویلچر روها اجراشده است.

 ترکمن از اصلاح ورودی و خروجی کمربندی امام علی (ع) به سمت جعفریه نیز خبر داد و تصریح کرد: تابلوهای هدایت مسیر به‌روز شده و در صورت نبود تابلو، کمبودها برطرف شده است، همچنین المان ورودی سمت جعفریه هم در حال اجرا است و نورپردازی آن باوجود دو مرحله سرقت به‌زودی دوباره اجرایی می‌شود.

 وی تأکید کرد: فضای سبز ورودی سمت جعفریه نیز در حال آماده‌سازی است و زیباسازی برای آن ردیف ویژه گذاشته تا مسیر به شکل مناسبی برای شهروندان آماده شود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/tZPt5