رفتن به محتوای اصلی
۱۴ شهریور, ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۸
مدیر منطقه شش خبر داد:

آمادگی خدمات‌رسانی منطقه 6 با 70 پرسنل برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین در قم

آمادگی خدمات‌رسانی منطقه 6 با 70 پرسنل برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین در قم
مدیر منطقه شش شهرداری قم از آمادگی کامل این منطقه در راستای خدمات‌رسانی به زائرین و عزاداران اربعین حسینی به‌ویژه در راهپیمایی جاماندگان اربعینی در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

به گزارش واحد خبر منطقه شش شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به آماده‌باش منطقه شش برای اربعین حسینی اظهار داشت: دراین‌راستا ۷۰ نفر از پرسنل خدمات شهری در ۲ شیفت کاری در بلوار پیامبر اعظم (ص) فعالیت خواهند داشت .

به گفته وی، در ستاد خدمات‌رسانی منطقه که در عمود ۸۴ مستقرشده، امکاناتی نظیر 8 چشمه سرویس بهداشتی و مخزن آب شرب تعبیه‌شده و ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی منطقه نظیر بالابر، بابکت، جرثقیل، پرس زباله، جارو و ...  نیز به‌صورت آماده‌باش مستقر هستند.

مدیر منطقه شش شهرداری قم خاطرنشان کرد: محدوده خدماتی منطقه شش از عمود ۶۶ الی ۸۴ بوده و در این محدوده علاوه بر فعالیت  70  نفر پرسنل خدماتی ،  ۱۰ مخزن فان زباله  و ۵۰ عدد کارتن پلاست نیز جهت رفاه حال زائرین و عزاداران اربعین حسینی  جانمایی شده است.

 وی در خاتمه ابراز کرد: علاوه بر ستاد مستقر در بلوار پیامبر اعظم(ص)، در سطح منطقه نیز بیش از ۱۰ مجوز ایستگاه صلواتی ارائه‌شده و ورودی‌های شهر به‌خصوص محور جعفریه به‌صورت ویژه مشکی پوشانی انجام گردیده است .

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/PaND