رفتن به محتوای اصلی
شهرداری منطقه ۵
۱۸ مرداد, ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۶

شاخص تغییر مدیریت در شهرداری قم، توانمندی افراد مطابق با برنامه‌ریزی کلان‌ شهر است

شاخص تغییر مدیریت در شهرداری قم توانمندی افراد مطابق با برنامه‌ریزی کلان‌ شهر است
مدیرکل حوزه شهردار قم، حرکت شهرداری را بر اساس برنامه‌ریزی مدون و مشخص دانست و گفت: برای رسیدن به موفقیت باید فاکتورهای زیادی را در انتخاب مدیران در نظر گرفت و از توانمندی همه مدیران برای حل مشکل هر منطقه استفاده کنیم.

به گزارش شهرنیوز، سید جواد صحرایی در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید منطقه پنج اظهار داشت: تغییر مدیریت در شهرداری با علل مختلفی انجام‌شده و شاخص‌های مختلفی دارد.

وی توانمندی شهرداران مناطق قم را قابل‌توجه دانست و افزود: توانمندی مدیران مناطق مختلف در قم نسبت به بسیاری از شهرداران شهرهای بزرگ بسیار قابل‌توجه و بیشتر است.

مدیرکل حوزه شهردار قم تأکید کرد: برای رسیدن به موفقیت باید فاکتورهای زیادی را در انتخاب مدیران در نظر گرفت و از توانمندی همه مدیران برای حل مشکل هر منطقه استفاده کنیم.

وی حرکت شهرداری را بر اساس برنامه‌ریزی مدون و مشخص برشمرد و اضافه کرد: تمام برنامه‌ریزی‌های کلان و خردی که در مرکز انجام می‌شود، در مناطق به‌خوبی اجراشده و در این راستا این تغییرات مدیریتی انجام می‌شود.

صحرایی ادامه داد: گاهی این جابه‌جایی‌های مدیریتی به درخواست شخصی افراد است، اما قالب این تصمیمات بر اساس برنامه کلان ‌شهرداری گرفته می‌شود و مبنا، توسعه و پیشرفت شهر و خدمت به مردم است.

وی در پایان برای همه پرسنل و مدیران شهرداری آرزوی موفقیت کرد و گفت: برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف نیاز به سعه‌صدر و نگاهی تیزبین داریم و امیدواریم بتوانیم خدمتی مطلوب به شهروندان و زائران ارائه دهیم.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/9eNb