رفتن به محتوای اصلی
شهرداری منطقه ۵
۱ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۴

زنگ مهر در هنرستان شهید صباری زاده منطقه پنج قم به صدا درآمد

زنگ مهر در هنرستان شهید صباری زاده منطقه پنج قم به صدا درآمد
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ مهر در هنرستان شهید صباری زاده با حضور مدیر منطقه پنج شهرداری قم به صدا درآمد.

به گزارش واحد خبر منطقه پنج شهرداری قم، منطقه پنج که از هفته‌های گذشته در راستای نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس طرح استقبال از مهر را پیاده کرده بود همزمان با اولین روز سال تحصیلی نیز شاهد نواختن زنگ مهر در مدرسه این منطقه بود. 

رضا رحیمی مدیر منطقه پنج شهرداری در نواختن زنگ مهر در هنرستان شهید صباری زاده با اشاره به کاربردی بودن هنرستان‌ها در کسب‌وکار آینده دانش آموزان افزود: این مدارس می‌توانند با بسترسازی مناسب و آموزش کاربردی نقش کلیدی در پیشرفت و هدایت تحصیلی و آینده شغلی دانش آموزان داشته باشند. 

وی با بیان اینکه دانش آموزان می‌توانند در جهت توانمندی و کسب مهارت‌های لازم به شهرداری منطقه پنج مراجعه کرده و موضوعات مشترک با شهرداری را پیگیری نمایند، افزود: همچنین شهرداری منطقه پنج آمادگی لازم را دارد که در جهت برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های حقوق شهروندی با مدارس همکاری نماید.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به کاهش سرانه مطالعه در کشور ابراز کرد: استفاده بیش‌ازحد از شبکه‌های مجازی باعث کاهش سرانه مطالعه در کشور شده است که بایستی دانش آموزان سقف استفاده و مطالعه کتاب را بالا ببرند و از شبکه‌های مجازی به نحو مناسب استفاده شود.  

وی خاطرنشان کرد: با اجرای فرهنگ شهروندی در سطح شهر قم می‌توانیم شهری سالم، پاکیزه و قانون‌مدار داشته و در جهت ارائه و اشاعه فرهنگ شهروندی کوشا باشیم. 

در پایان نیز در خصوص مباحث ترافیکی مسابقه‌ای برگزار گردید و به برندگان مسابقه هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/PGN9