رفتن به محتوای اصلی
شهرداری منطقه ۵
۱۸ مرداد, ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۸

تحقق 104 درصدی بودجه منطقه 5 قم در چهار ماه نخست سال/قطار توسعه منطقه روی ریل است

تحقق 104 درصدی بودجه منطقه 5 قم در چهار ماه نخست سال/قطار توسعه منطقه روی ریل است
مدیر سابق منطقه پنج شهرداری قم از تحقق 104 درصدی بودجه این منطقه شهری در چهار ماه نخست سال خبر داد و گفت: : قطار توسعه منطقه به راه افتاده است و امیدواریم به‌زودی شاهد افزایش سرعت این قطار در منطقه باشیم.

به گزارش شهرنیوز، زین‌العابدین قراچورلوی در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید منطقه پنج اظهار داشت: منطقه پنج یکی از مناطق دارای ظرفیت‌های زیاد در جهت توسعه است.

وی گزارشی از اقدامات انجام‌شده در منطقه ارائه داد و افزود: در ابتدای کار تنها درآمد منطقه از سنگبری‌ها بود، اما با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای ممیزی املاک، منطقه روال عادی خود را پیدا کند.

مدیر سابق منطقه پنج شهرداری قم تصریح کرد: امروز تأمین منابع پایدار با افزایش بیش از 200 هکتار محدوده مسکونی در منطقه ایجادشده است، به‌طوری‌که 150 هکتار از نقشه‌ها و طرح‌های آن آماده و در مرحله تصویب و ابلاغ قرار دارد.

وی ادامه داد: رشد بودجه منطقه در سال‌های گذشته دومین اتفاق خوب بوده و در چهار ماه نخست سال جاری 104 درصد تحقق بودجه داشته‌ایم که 80 درصد آن مربوط به درآمد غیر نقدی بوده و عددی برابر 130 میلیارد تومان آماده است.

قراچورلوی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب دیگر منطقه اصلاح طرح‌ها و کاهش تملک است که در افزایش درآمد منطقه کمک زیادی کرده و باید نسبت به حفظ این درآمدها تلاش شود.

وی موفقیت در منطقه را عامل کار تیمی دانست و بیان کرد: تمام پرسنل منطقه به‌صورت دلی و تیمی قطار توسعه منطقه را آماده حرکت کرده‌اند و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم.

مدیر سابق منطقه پنج شهرداری قم، عملکرد تیم پرسنلی منطقه را قابل‌تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انسانی نخبه بالاترین سرمایه ما در شهر است و باید از عملکرد نیروهای تلاشگر و نخبه قدردانی شود.

وی در پایان یادآور شد: قطار توسعه منطقه به راه افتاده است و امیدواریم به‌زودی شاهد افزایش سرعت این قطار در منطقه باشیم.

گفتنی است قراچورلوی از این پس، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم خواهد بود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/9eNH