رفتن به محتوای اصلی
۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸
امیرآبادی:

تحول شهر قم بر همگان اثبات‌شده است/ثبات مدیریت شهری سبب توسعه شده است

تحول شهر قم بر همگان اثبات‌شده است/ثبات مدیریت شهری سبب توسعه شده است
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحول شهری قم برای همگان به اثبات رسیده است، گفت: این تحول حاصل تلاش و زحمات مجموعه مدیریت شهری قم است.

به گزارش شهرنیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از 198 پروژه بزرگ شهری و بهره‌برداری از فاز نخست شهربازی سرزمین شادی بوستان فدک، اظهار کرد: در دوره جدید شهرداری قم اتفاقات بزرگی رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه تحول شهری قم برای همگان به اثبات رسیده است، مطرح کرد: این تحول حاصل تلاش و زحمات مجموعه مدیریت شهری قم است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر قم دارای کم‌وکاستی‌های بسیاری بوده است، عنوان کرد: امروز امکانات تفریحی بسیاری برای مردم قم فراهم‌شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل این اتفاقات، ثبات مدیریت شهری در قم است، خاطرنشان کرد: افرادی که تلاش می‌کنند ثبات مدیریت در شهر قم خراب شود، قطعاً باید در مقابل خداوند پاسخگو باشند.

امیرآبادی با بیان اینکه هماهنگی خوبی در شهر قم وجود دارد، تصریح کرد: باید تلاش کرد این هماهنگی میان مدیران قم که در گذشته وجود داشته، ادامه پیدا کند چراکه رمز موفقیت، وحدت و همدلی است.

وی با تأکید بر اینکه باید زمینه‌های این وحدت و همدلی ایجاد شود، یادآور شد: باید قدردان زحمات فردی باشیم که سال‌هاست برای پیشرفت و آبادانی شهر قم تلاش می‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما مردم قم میزبانان خوب و مهمان‌نواز هستیم، گفت: شهردار سال‌ها به مردم قم خدمت کرده است و ما نیز باید تلاش کنیم این فرد با خاطرات خوب از شهر قم بروند.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های خوبی در شهر قم انجام‌شده است، مطرح کرد: مردم قم همواره قدردان بوده و از تلاش‌های انجام‌شده، قدردانی می‌کنند.

امیرآبادی با بیان اینکه حضور شهردار در قم به‌هیچ‌عنوان غیرقانونی نیست، اظهار کرد: مطالبی که این روزها در فضای مجازی منتشر می‌شود، به‌هیچ‌عنوان درست نیست و افرادی که این شایعات را پخش می‌کنند باید در درگاه الهی استغفار کنند.

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/ZmP92