رفتن به محتوای اصلی
۱۵ آبان, ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۳
مدیر منطقه ۳ شهرداری قم:

تأمین 15 لکه فضای سبز منطقه 3 قم منوط به تصویب کمیسیون ماده 5 و ستاد بازآفرینی شهری است

تأمین 15 لکه فضای سبز در منطقه 3 قم منوط به تصویب کمیسیون ماده 5 و ستاد بازآفرینی شهری است
مدیر منطقه سه شهرداری قم از پیش‌بینی 15 لکه فضای سبز در سطح منطقه خبر داد و گفت: احداث این بوستان‌های محله‌ای منوط به تصویب کمیسیون ماده 5 و ستاد بازآفرینی شهری است.

مهرداد روحانی‌وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز محله‌ای در منطقه سه قم اظهار داشت: این منطقه در بافت فرسوده و شکل گرفته شهر است و تأمین بوستان‌های محله‌ای تنها با امکان تملک میسر است.

وی با بیان اینکه در بافت فرسوده زمینی برای ایجاد فضای سبز وجود ندارد، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای توسعه این مهم انجام داده ولی همچنان منطقه در سرانه فضای سبز محلات با کمبودهای زیادی روبروست.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با تأکید بر اقدامات صورت گرفته در خصوص فضای سبز محلات تصریح کرد: در طرح‌های بازآفرینی شهری ۱۵ لکه به ستاد بازآفرینی شهری معرفی‌شده و نامه‌نگاری‌ها صورت گرفته تا در کمیسیون ماده ۵ و ستاد بازآفرینی شهری به تصویب برسد که اگر این موارد تصویب شود، اقدامات اجرایی برای ایجاد فضای سبز صورت می‌گیرد.  

روحانی وزیری اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم حدفاصل میدان آیت‌الله سعیدی تا میدان امام خمینی(ره) فضاهای سبز محلی ایجاد کنیم تا به نیاز مردم پاسخ داده شود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/MDPID