رفتن به محتوای اصلی
۴ آذر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۸
مدیر منطقه سه قم:

احداث کمربندی جدید در بلوار شهید خداکرم قم/نصب 4 سامانه کنترل هوشمند سرعت در این بلوار

احداث کمربندی جدید در بلوار شهید خداکرم قم/نصب 4 سامانه کنترل هوشمند سرعت در این بلوار
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی در بلوار شهید خداکرم، کمربندی در حریم ریل آهن طراحی شده و تا اوایل سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به 360 میلیارد تومان بودجه منطقه سه در سال 1402 اظهار داشت: این منطقه با دو هزار و 300 هکتار، جمعیتی بالغ‌بر200 هزار نفر  و 19 درصد از جمعیت شهر را در خود جای داده و از بزرگ‌ترین مناطق شهری قم است .

مدیر منطقه سه شهرداری قم افزود: محدوده منطقه از میدان آیت‌الله سعیدی تا بهشت معصومه(س) و عوارضی تهران تا حریم ریل آهن شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شاخصی در سطح منطقه در حال اجرا است گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر و اصلاح چهار مسیر دسترسی از سمت بلوار شهید سلیمانی، اجرای 7 پروژه در بلوار شهید خداکرم، ایجاد مسیر دسترسی به کمربندی در بلوار شهید خداکرم از پروژه‌های شاخص منطقه است.

روحانی وزیری تصریح کرد: به‌منظور کاهش بار ترافیکی در بلوار شهید خداکرم، کمربندی از میدان شهید اوسطی در مقابل آرامستان بهشت معصومه(س) تا پل دستغیب طراحی شده و تا اوایل سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: در راستای ایمن‌سازی و بهسازی بلوار شهید خدا‎کرم 4 درگاه دوربین کنترل سرعت و سرعت کاه در بلوار شهید خداکرم نصب و اجرا شده است.

گفتی است 90 درصد زیرسازی آسفالت در مسیر برگشت بلوار شهید خداکرم انجام‌شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‎رسد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/MMPZK