رفتن به محتوای اصلی
۳۰ دی, ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۲
مدیر منطقه دو قم:

اجرای فاز دوم پروژه لوله‌گذاری بلوار جمهوری اسلامی/جابجایی تأسیسات شهری توسط شرکت‌ها سبب زمان‌بری پروژه شده است

اجرای فاز دوم پروژه لوله‌گذاری بلوار جمهوری اسلامی/جابجایی تأسیسات شهری توسط شرکت‌ها سبب زمان‌بری پروژه شده است
مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه لوله‌گذاری بلوار جمهوری اسلامی در حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا بستر رودخانه گفت: فاز نخست پروژه با موفقیت از تقاطع خیابان جوادالائمه(ع) انجام شده و فاز دوم در حال اجرا است

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اجرای پروژه لوله‌گذاری بلوار جمهوری اسلامی در حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا بستر رودخانه اظهار داشت: فاز نخست پروژه با موفقیت از تقاطع خیابان جوادالائمه(ع) انجام شده و فاز دوم در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با توجه به تداخل مسیر حفاری با شبکه‌های شرکت‌های خدماتی آب، برق، گاز و مخابرات، هماهنگی به جهت رفع معارضات انجام شد، افزود: شرکت‌های ذی‌ربط مشغول به جابجایی تأسیسات مربوطه هستند که این امر زمان‌بر بوده و سبب نارضایتی اهالی محل شده است.

به گفته مدیر منطقه دو شهرداری قم، این پروژه به جهت هدایت آب‌های سطحی حوزه شادقلی خان و محله‌های مرتبط با بلوار جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و کمک شایانی به جهت هدایت آب‌های سطحی مناطق و جلوگیری از بروز بحران زمان بارندگی‌های شدید می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه نارضایتی‌های پیش‌آمده به جهت انسداد مسیر، گردوغبار و غیره به‌صورت موقتی است، اضافه کرد: اثر دائمی اجرای پروژه عام المنعفه بوده و از نگاه جزیره‌ای می‌بایست پرهیز کرد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/yZPQe