رفتن به محتوای اصلی
۲۰ شهریور, ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۲

مدیریت شهری همگام با آغاز سال تحصیلی/از توزیع 1400 تن آسفالت تا بهسازی 50 مدرسه در منطقه یک قم

مدیریت شهری همگام با آغاز سال تحصیلی/از توزیع 1400 تن آسفالت و بهسازی 50 مدرسه در منطقه یک قم
مدیر منطقه یک شهرداری قم از آمادگی مدیریت شهری برای استقبال از دانش‌آموزان و دانشجویان در اول مهر خبر داد و گفت: بیش از 1400 تن آسفالت در محوطه 13 مدرسه بر اساس تفاهم‌نامه با سازمان نوسازی مدارس استان توسط منطقه توزیع آسفالت صورت گرفت.

به گزارش واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی ضمن اعلام آمادگی شهرداری برای استقبال از دانش آموزان و دانشجویان همزمان با آغاز بازگشایی مدارس اظهار داشت: برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی در قالب مدیریت یکپارچه شهری در روزهای آغازین سال تحصیلی اهمیت دارد.

به گفته وی، در اجراي اين طرح، خط‌کشی معابر، آسفالت مسيرهاي منتهي به مدرسه‌ها و محوطه مدارس، توسعه فضاهاي سبز در اطراف 50 مدرسه و مرکز آموزشی انجام شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: بیش از 1400 تن آسفالت در محوطه 13 مدرسه بر اساس تفاهم‌نامه با سازمان نوسازی مدارس استان توسط منطقه توزیع آسفالت صورت گرفت.

وی همچنین بر بهبود وضعيت عبور و مرور تأكيد كرد و گفت: در زمينه نصب تابلوهاي راهنمايي و رانندگي و خط‌کشی عابر پياده در معابر به مناطق، در مسیرهای ارتباطی یازده مدرسه در دستور کار است. 

محمدرضاخانی از دیگر اقدامات برنامه استقبال از مهر به رنگ‌آمیزی و نقاشی دیواری جداره‌های بیرونی مدارس، بهسازی فضای سبز داخل مراکز تحصیلی و معابر پیرامونی آن‌ها اشاره کرد و نسبت به بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان در پی این اقدامات، از اهمیت مشارکت شهروندان در اداره مطلوب شهر سخن به میان آورد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/PqN9