رفتن به محتوای اصلی
۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۵
در نخستین جلسه اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری کشور صورت گرفت؛

"جوادیان" عضو و دبیر هیئت‌مدیره اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری شهرداری‌های کشور شد

نخستین جلسه اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری شهرداری‌های کشور در سال جاری برگزار و پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم به‌عنوان عضو و دبیر هیئت‌مدیره این اتحادیه انتخاب شد.

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، نخستین جلسه هیئت‌مدیره اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری شهرداری‌های کشور با حضور مدیرکل دفتر خدمات شهری و محیط‌زیست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سایر اعضا برگزار شد.

مدیرکل دفتر محیط‌زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این خصوص اظهار داشت: اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری شهرداری‌های کشور مجموعه‌ای متشکل از پنج سازمان زیرمجموعه شهرداری‌هاست که در سازمان خدمات شهری شکل‌گرفته است.

مسعود احمدی افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، سازمان مدیریت پسماند، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان آرامستان‌ها و سازمان میوه و تره‌بار شهرداری‌های کشور زیرمجموعه این اتحادیه هستند.

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد این اتحادیه شکل‌گیری تشکیلاتی جهت ارتقای این پنج سازمان است گفت: در این جلسات با هم‌اندیشی، به دنبال بهترین راه‌حل برای حل مشکلات بوده و بستر مناسبی برای انتقال تجربیات فراهم می‌شود.

مدیرکل دفتر محیط‌زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها عنوان کرد: نخستین مجمع این اتحادیه سال گذشته و دومین مجمع اتحادیه روز گذشته برگزار و اساسنامه نهایی آن تدوین شد.

احمدی با تأکید بر اینکه اتحادیه خدمات شهری بیش از ۴۰۰ سازمان زیرمجموعه دارد، گفت: ایجاد اتحادیه و همکاری این سازمان‌ها با هم، پتانسیل بسیار بزرگی برای رفع مسائل و مشکلات سازمان‌ها و کمک به آن‌ها در حوزه‌های مختلف آموزشی، تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات، استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز و ارتقای خدمات‌رسانی در این حوزه را فراهم می‌کند و محفلی برای هم‌افزایی هرچه بیشتر سازمان‌های خدمات شهری و همچنین ارتباط مؤثرتر آنان با مجموعه وزارت کشور خواهد بود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/RkPDR