رفتن به محتوای اصلی
سازمان توسعه و عمران
۲۳ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۱

پیشرفت 20 درصدی تقاطع غیرهمسطح فردوسی و آیت‌الله صدوقی

پیشرفت 20 درصدی تقاطع غیرهمسطح فردوسی و آیت‌الله صدوقی
سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از پیشرفت 20 درصدی تقاطع محور فردوسی با بلوار آیت‌الله صدوقی خبر داد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی با بلوار آیت‌الله صدوقی اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

به گفته وی، احداث پل روگذر تقاطع غیرهمسطح بلوار آیت‌الله صدوقی و فردوسی شامل ۳۱۴ متر طول عرشه و ۲۰٫۴ متر عرض عرشه است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به اجرای عملیات خاک‌برداری، آرماتوربندی و حفاری شمع‌ها در پروژه اضافه کرد: با وجود معضلات موجود در رفع معارضات تأسیساتی، اجرای پروژه با قوت ادامه دارد. 

وی با اشاره به اینکه طرح نهایی این پروژه سه سطحه است گفت: در شرایط حاضر روگذر اجرایی خواهد شد و این پروژه در مسیر تکمیل محور فردوسی پیگیری می‌شود. 

به گفته بخشی در پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی با بلوار شهید آیت‌الله صدوقی عرض مسیر ۲۰ متر ، طول مسیر ۴۸۰ متر با احتساب رمپ‌ها است که در این پروژه ۱۵ هزار مترمکعب بتن و ۱۶۰۰ تن میلگرد مصرف خواهد شد و در نهایت ۱۷۰۰ متر هم دیواره سازی خواهیم داشت و روگذر و کنارگذرها نیاز به ۲۰ هزار مترمربع روکش آسفالت دارند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پروژه انعقاد شده بین شهرداری قم و سازمان توسعه و عمران 150 میلیارد تومان است ادامه داد: مهلت قرارداد تا آخر اسفندماه است که با توجه به شرایط و وجود تعارض‌هایی ممکن است به این زمان افزوده شود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/9DNZ