رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۲۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۸
عضو شورای شهر قم مطرح کرد؛

اهمیت و نقش رویدادهای فناورانه در پیشبرد طرح‌های مدیریت شهری در قم

اهمیت و نقش رویدادهای فناورانه در پیشبرد طرح‌های مدیریت شهری در قم
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی، گفت: این رویکردها در مدیریت شهری سبب توسعه و تعالی بیشتر می‌شود و انگیزه جوانان متخصص شهر قطعاً به رشد شهر کمک خواهد کرد.

به گزارش شهرنیوز، نرجس نیازمند با اشاره به برگزاری نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی در دانشگاه قم اظهار کرد:  در این دوره از مسابقات شاهد برگزاری رویدادی تخصصی و با ویژگی‌های مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی با توجه به نیازهای اساسی شهرها و به‌ویژه شهر قم هستیم.

وی با بیان اینکه رویکردهای مختلف و متنوعی را با موضوعات کاربردی در این رویداد شاهد هستیم، مطرح کرد: این دوره نسبت به بسیاری از رویدادهای هم‌سطح از سطح برنامه‌ای به نسبت بالایی برخوردار بوده و ایده‌های جدید و به‌روزی ارائه‌شده است.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: شهرداری قم با حمایت از رویدادهای برتر در پیشبرد و مدیریت بهتر شهر به‌ویژه در حوزه فرهنگ شهروندی متناسب با نیازهای اقدام خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه معماری و عمران، فرهنگی، خانواده و ورزشی از ایده‌های شاخص در این دوره رویداد به شمار می‌رود، مطرح کرد: این رویکردها در مدیریت شهری سبب توسعه و تعالی بیشتر می‌شود و انگیزه جوانان متخصص شهر قطعاً به رشد شهر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/ZfP1o