رفتن به محتوای اصلی
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی
۲۷ مهر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۹
سخنگوی شورای شهر قم:

پویش سراسری #من_در_کنار_غزه‌ام باید جهانی شود

پویش سراسری #من_در_کنار_غزه‌ام باید جهانی شود
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم بر اهمیت جهانی‌شدن پویش سراسری #من_در_کنار_غزه‌ام تأکید کرد.

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، روح‌الله امراللهی در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر پویش سراسری #من_در_کنار_غزه‌ام که با حضور مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور در محل خانه موزه شهیدان زین‌الدین برگزار شد، با تسلیت حادثه اخیر غزه و جنایت‌های رژیم تروریستی اسرائیل، گفت: یکی از بدترین موارد جنگ و نسل‌کشی چند سال پیش در میانمار اتفاق افتاد، اما در هیچ جنگی شاهد این حد جنایات به‌ویژه نسبت به کودکان را شاهد نبودیم.

 وی ادامه داد: جلادها و ظالمان تاریخ قتل عام‌های زیادی کردند، اما در کدام جنگ بوده که با بمب متحرک، کودک تهدید شوند و به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت برسند؟ غیر از حادثه کربلا شاید در تاریخ موردی نبوده که بی‌رحمی بی‌حد و اندازه بر علیه کودکان صورت گرفته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم جنایات رژیم صهیونیستی را همانند لشگر بنی‌امیه بر علیه زنان و کودکان دانست و تصریح کرد: شهید مطهری هم بسیار درست شمر زمانه امروز را رژيم صهیونیستی دانسته است.

وی افزود: این‌همه «NGO» و نهاد داریم که همه از صلح و فرهنگ و نوع دستی می‌گویند، اما آن‌گونه که باید فجایع رژیم صهیونیستی بر علیه کودکان بیان نمی‌شود و فقط برخی عکس‌العمل‌های محدود از آن‌ها می‌بینیم. این نوع سکوت اگر ادامه پیدا کند پیام بدی به جنایتکاران برای ادامه ظلمشان می‌دهد و قطعاً سکوت در مقابل این ظلم و ستمی به‌ویژه سکوت علمای ادیان مختلف جایز نیست.

امراللهی با بیان اینکه نمونه جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی را در تاریخ نمی‌توان یافت، گفت: لازم است تا در مقابل این جنایات فجیع تمام آزادی‌خواهان جهان در کنار مردم غزه باشند و حمایت خود را از آنان به هر شکل ممکن ابراز دارند تا قبح نسل‌کُشی و کودک‌کُشی شکسته نشود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر لزوم اتحاد و همبستگی و حرکت‌های جمعی در مقابل رژیم منحوس اسرائیل، پيشنهاد داد: با محوریت شهرداری قم و همکاری سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سایر شهرداری‌های کشور، پویش من در کنار غزه‌ام  ایجاد و در تمام شهرهای کشور به اجرا برسد.

وی با دعوت برای پیوستن به این پویش بزرگ ابراز امیدواری کرد تا با گسترش این پویش شاهد جلوگیری از ظلم و توقف جنایات فجیع رژیم اشغالگر قدس در سرزمین فلسطین باشیم.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/DRPtV