رفتن به محتوای اصلی
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی

اعلام آمادگی شهرداری قم برای افزایش تعاملات اجتماعی با جامعه دانشگاهی

اعلام آمادگی شهرداری قم برای افزایش تعاملات اجتماعی با جامعه دانشگاهی
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آمادگی مجموعه شهرداری برای تقویت ارتباطات و افزایش تعاملات با اساتید، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی خبر داد.

به گزارش شهرنیوز؛ مهدی کلانترزاده در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه قم هم‌زمان با "روز قم" و سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم و با حضور شهردار قم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس دانشگاه، اساتید و جمعی از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه قم در سالن اجتماعات شهید مفتح این دانشگاه برگزار شد، گفت: در شهرداری قم ارتباط با جامعه دانشگاهی به‌عنوان یکی از طیف‌های نخبگانی شهروندی همواره مورد تأکید بوده و بخش‌های مختلف شهرداری در این زمینه تعاملات و همکاری‌هایی را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به درخواست برخی تشکل‌ها برای حضور مسئولین شهری در جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی ادامه داد: ایجاد زمینه برگزاری این جلسات می‌بایست بر اساس چارچوب مشخص، قانونمند و احترام متقابل دنبال شود که در صورت وجود این اصول می‌توان برای آن برنامه داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم استفاده از نظرات و خواسته‌های دانشجویان در امور شهری را از جوانبی دانست که می‌تواند راهگشای بسیاری از امور شهری باشد و افزود: گستردگی و تنوع کار شهرداری و همچنین سختی‌های و مشکلات کارهای اجرایی باید برای دانشجویان به‌درستی تبیین شود تا دانشجویان نیز بدانند در مدیریت شهری چه می‌گذرد و بر اساس آن طرح و نظرات خود را ارائه دهند.

کلانترزاده پرهیز از سیاسی‌کاری و عدم توجه به برخی امور پشت پرده که هدفی جز ایجاد مانع در انجام خدمات‌رسانی شهرداری ندارند را از خطوط قرمز شهرداری دانست و تصریح کرد: نقد سازنده و انتقاد آگاهانه در مسیر صحیح و به دور از حواشی می‌تواند باعث پیشرفت و تعالی شود، اما عده‌ای از این ظرفیت در زمینه‌هایی ناصواب استفاده می‌کنند و با تخریب خادمان شهر قصد دارند تا خدمات را زیر سؤال ببرند و شبهه ایجاد نمایند.

وی در پایان با اعلام آمادگی شهرداری قم برای افزایش تعاملات اجتماعی با جامعه دانشگاهی و به‌ویژه تشکل‌های دانشجویی گفت: در صورت توافق بر اصولی که مبنای قانونی و بر اساس کرامت و احترام باشد، این امور در شهرداری قم رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/104


https://www.qom.ir/DPPlx