رفتن به محتوای اصلی
۷ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۳
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم:

فعالیت بدون وقفه اتوبوس‌رانی و افزایش 20 درصدی ظرفیت ناوگان همزمان با بارش برف/شهروندان قمی مدیریت سفر داشته باشند

فعالیت بدون وقفه اتوبوس‌رانی و افزایش 20 درصدی ظرفیت ناوگان همزمان با بارش برف/شهروندان قمی مدیریت سفر داشته باشند
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: فعالیت‌های اتوبوس‌های شهری با ظرفیت 100 درصدی به‌صورت عادی و استفاده از شیفت مخالف به‌عنوان رانندگان کمکی در دستور کار دارد.

علی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به سرویس‌دهی 100 درصدی ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم همزمان با بارش برف و برودت هوا اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف در سطح استان و شهر قم، فعالیت‌های اتوبوس‌های شهری با ظرفیت 100 درصدی به‌صورت عادی و استفاده از شیفت مخالف به‌عنوان رانندگان کمکی در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه 420 راننده در دو شیفت کاری در آمادگی کامل فعالیتی قرار دارند، ابراز کرد: کلیه کارکنان اداری، پشتیانی و اجرایی نیز برای انجام فعالیت 100 درصدی در خطوط و افزایش خدمات‌رسانی در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه تعداد ناوگان امروز با افزایش 20 درصدی و استفاده از رانندگان کمکی در حال فعالیت است، افزود: به علت تأکیدات ویژه به رانندگان برای تردد ایمن و توجه به ایمنی مسافران، مقداری زمان سرفاصله‌های اتوبوس‌ها با افزایش روبرو شده است.

وی با اشاره به ترافیک در برخی معابر شهری به علت برودت هوا و بارش برف، اذعان کرد: از شهروندان تقاضا داریم از طریق سامانه اتوبوس من به نشانی https://www.qom.ir/mybus، تماس با تلفن گویای ۰۲۵۳۰۴۴۹۹۰۰ وارد کردن کد ایستگاه، شماره‌گیری کد #۱*۱۱۱۳۷*۶۶۵۵ و وارد کردن کد ایستگاه، اسکن QR نصب‌شده روی هر ایستگاه و اتصال به سامانه قم یار، بخش حمل‌ونقل عمومی و انتخاب اتوبوس من، از زمان حضور اتوبوس در ایستگاه مطلع شوند تا بتوان با زمان‌بندی مناسب، مدیریت سفر بهتری داشته باشند.

نیک از آمادگی ناوگان اتوبوس‌رانی برای افزایش ساعت فعالیت حتی بعد از ساعت 22 نیز در صورت نیاز خبر داد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KkP1E