رفتن به محتوای اصلی
۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۶
در راستای اجرای توسعه خدمات محله محور؛

فروشگاه همشهری 7 در پردیسان قم احداث می‌شود

فروشگاه همشهری 7 در پردیسان قم احداث می‌شود
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: در راستای اجرای سیاست توسعه خدمات محله محور و توجه به مناطق کمتر برخوردار، احداث فروشگاه همشهری 7 در زمینی به وسعت 800 مترمربع در محله 6 پردیسان آغاز شد.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ازآنجاکه ماهیت  و وظیفه اصلی سازمان، فراهم نمودن امکانات دسترسی آسان و سریع‌تر شهروندان به نیازمندی‌ها و مایحتاج مصرفی است، لذا با توجه به مطالبات ساکنین پردیسان، عملیات احداث یک باب فروشگاه تحت عنوان همشهری 7 در زمینی به مساحت 800 مترمربع در محله 6 پردیسان در دستور کار قرار دارد.

وی از عزم جدی سازمان میادین برای توسعه خدمات و عمق‌بخشی به خدمات با رویکرد محله محوری به‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار اشاره داشت و افزود: با توجه به سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر و به سبب تکلیفی که بر دوش شهرداری گذاشته‌شده است، این طرح به‌صورت جدی آغاز و اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم ساخت و بهره‌برداری از مراکز خدماتی با رویکرد محله محوری را اقدامی مهم در تداوم ارائه خدمات به شهروندان دانست و تصریح کرد: توسعه مراکز خدماتی نظیر فروشگاه‌های همشهری و بازارچه‌های ریحان علاوه بر افزایش سرانه، دسترسی شهروندان به این مراکز را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/ZEPia