رفتن به محتوای اصلی

افتتاح بازارچه یلدایی کسب‌وکارهای کوچک در نخستین دفتر تسهیلگری شهر قم

افتتاح بازارچه یلدایی کسب‌وکارهای کوچک در نخستین دفتر تسهیلگری شهر قم
بازارچه یلدایی کسب‌وکارهای کوچک محله دروازه ری و نوبهار با حضور جمعی از مسئولین استانی و صاحبان مشاغل خانگی به همت دفتر تسهیل گری دروازه ری در محله نوبهار قم افتتاح شد.

به گزارش واحد خبر سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر، این بازارچه به همت سازمان‌های میادین و ساماندهی مشاغل، بهسازی اطراف حرم مطهر و سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، بسیج سازندگی، بنیاد علوی، گروه جهادی شهید حیدری و پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی برپاشده است.

علیرضا خاکی مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) در این مراسم گفت: هدف اصلی از افتتاح دفاتر تسهیلگری، شناخت، آسیب‌شناسی و حل مشکلات منطقه با حضور، همفکری و همکاری اهالی است که امیدواریم به همت مردم در این مناطق، مشکلاتشان کاهش پیدا کند.

ارائه توانمندی‌های محله و ایجاد فرصت اشتغال و کارآفرینی به‌خصوص برای زنان و جوانان به‌عنوان یکی از پایه‌های اساسی بازآفرینی شهری از اهداف این اقدام است.

گفتنی است این بازارچه از 28 آذرماه 1402 آغاز و تا 30 آذرماه از ساعت 10 الی 19 در کتابخانه عمومی شهدای نوبهار و بوستان شهدای نوبهار فعالیت خواهد داشت.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/ttPKH