رفتن به محتوای اصلی
۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۲
رئیس کل دادگستری قم:

شهرداری قم امروز کم‌ترین پرونده‌های قضایی را دارد/تغییرات امروز قم در هیچ دوره‌ای نبوده است

شهرداری قم امروز کم‌ترین پرونده‌های قضایی را دارد/تغییرات امروز قم در هیچ دوره‌ای نبوده است
رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در گذشته پرونده‌های علیه شهرداری یکی از معضلات بزرگ دادگستری بود، گفت: طبق طرحی که توسط خود شهرداری برنامه‌ریزی شد، امروز کم‌ترین پرونده‌ها را از شهرداری قم داریم.

به گزارش شهرنیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در آیین افتتاح و بهره‌برداری از 198 پروژه بزرگ شهری و بهره‌برداری از فاز نخست شهربازی سرزمین شادی بوستان فدک، اظهار کرد: شهر قم طی سال‌های اخیر تحولات بسیاری داشته است.

وی اضافه کرد: اینکه برخی‌ها به دلایل مذهبی و غیرمذهبی تلاش‌های صورت گرفته توسط مجموعه مدیریت شهری قم را زیر سؤال می‌برند.

رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه نگاه برای خدمت به مردم باید به نیت اصلاح باشد، مطرح کرد: کار بزرگ قطعاً دارای ایراداتی است ولی هنر این است که شما جرأت انجام دادن اقدامات بزرگ را داشته باشید.

وی با بیان اینکه در گذشته پرونده‌های علیه شهرداری یکی از معضلات بزرگ دادگستری بود، عنوان کرد: طبق طرحی که توسط خود شهرداری برنامه‌ریزی شد امروز کم‌ترین پرونده‌ها را از شهرداری قم داریم.

مظفری با اشاره به اینکه مجموعه مدیران شهری تلاش کرده‌اند حقوق مردم را پرداخت کنند تا نیازی به تشکیل پرونده نباشد، خاطرنشان کرد: این موضوع در افزایش رضایت‌مندی مردم تأثیر بسیار زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه در دین اسلام زیبایی و نظافت جزو دستورات اولیه است، تصریح کرد: عمران و آبادانی یکی از سفارشات مهم حکومت علوی است.

رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه دین اسلام به زیبایی و آبادانی است، یادآور شد: در یک زندگی متناسب با خواسته‌های مادی انسان‌ها، دین انسان‌ها نیز تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تغییرات بسیاری در قم رقم خورده است، گفت: به عنوان یک شهروند قمی این حجم از تغییرات را در هیچ دوره‌ای ندیده بودیم.

مظفری با اشاره به اینکه امروز آثار خدمات ارزنده مدیریت شهری در تمام شهر قم مشخص است، اذعان کرد: تمام مردم عزیز و فهیم قم، علما و مراجع، مسئولین استان، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید قدر این نعمت را دانسته و برای ادامه خدمات تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه بجای پرداختن به مسائل جزئی باید درکنار یکدیگر قرار بگیریم، اظهار کرد: باید با وحدت و همدلی به دنبال این باشیم که خدمات ارزنده‌ای در شهر قم رقم بزنیم.

رئیس کل دادگستری استان قم اضافه کرد: مسئله پوشش و حجاب باید مناسب فرهنگ اسلامی، تاریخ و تمدن ایرانی، اعتقادات، انقلاب اسلامی و خون شهدا باشد.

وی با اشاره به اینکه شهر مقدس قم از گذشته به دین‌داری معروف بوده است، مطرح کرد: دشمن برای قم برنامه دارد درنتیجه باید هر اقدامی که انجام می‌دهیم، مباحث فرهنگی را نیز مدنظر قرار دهیم.

انتهای پیام/105


https://www.qom.ir/ZmPDl