رفتن به محتوای اصلی
۳۰ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۲

پیام تبریک شهردار قم در پی انتخاب استاد نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی

پیام تبریک شهردار قم در پی انتخاب استاد نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی
به‌دنبال انتحاب استاد مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی، شهردار قم با صدور پیامی کسب این عنوان را تبریک گفت.

به گزارش شهرنیوز؛ متن پیام تبریک دکتر سقائیان‌نژاد خطاب به استاد مسعود نجابتی به این شرح است:

آفرینش زمین و زمان گستره‌ای است از زیبایی‌های هنرمندانه ذات حضرت باری‌تعالی که هنرمند واقعی وظیفه‌اش کسب معرفت از آفرینش و تبلور آن است برای درک بهتر انسان از رحمت‌های الهی و ایجاد زمینه شکرگزاری بر این نعمات.

هنر متعالی و اثرگذار برآمده از توان، باور و اعتقاد هنرمندانی که فارغ از هر وابستگی مادی و بر مدار اخلاق، تعهد و معنویت، پدیدآور آن آثار هستند، موردپذیرش مردم نیز قرار می‌گیرد و چه‌بسا زمینه‌ساز جریان‌های اجتماعی باشد در مسیر تعالی انسان.

به حمد خداوند رحمان و در سایه‌سار حکومت جمهوری اسلامی ایران شاهد ظهور نسلی معتقد، متعهد و آگاه در عرصه‌های هنری و فعالیت در این عرصه‌ها هستیم که توانسته‌اند با تلفیقی از هنر و باورهای عمیق اعتقادی و انقلابی، آثار هنری ایران اسلامی را در عرصه‌های جهانی مطرح نموده و معرفی کنند.

هنرمند گران‌قدر، استاد مسعود نجابتی

سلام‌علیکم

انتخاب هوشمندانه و تحسین‌برانگیز حضرت‌عالی به‌عنوان چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی به‌پاس فعالیت‌های هنری و اثرگذار به‌ویژه آثار ارزشمند در موضوع آرمان والای مبارزه با استکبار جهانی در مسیر جبهه مقاومت اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در ماه‌های گذشته که با شدت جنایات فجیع عمّال استکبار جهانی در فلسطین اشغالی و باریکه غزه، شاهد سکوت مدعیان پوشالی انسانیت در جهان بودیم، اقدامات شجاعانه و آثار ارزشمند جنابعالی در بیان و محکومیت جنایات رژیم جنایتکار اسرائیل، نقطه عطفی بود در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ایجاد امید و انگیزه مضاعف در جهت پیروزی مستضعفان بر مستکبران.

حضور مغتنم و فعالیت‌های ارزشمند حضرت‌عالی در شهر مقدس قم، قطعاً در معرفی این بلد مقدس به‌عنوان پایگاه نشر معارف انسانی و دینی به‌ویژه در عصر معاصر و استفاده از زبان هنر برای این منظور در تکمیل آموزه‌های اسلامی و معرفتی، امری اثرگذار و شایسته اکرام است و به‌عنوان خادمین این شهر و زائران و مجاوران حریم کبریایی بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به این حُسن هم‌جواری می‌بالیم.

از درگاه خداوند متعال، حُسن عاقبت و تداوم توفیق در مسیر اعتلای اسلام ناب و خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحنا له الفدا و تحت لوای زعامت رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی خواستارم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

 


https://www.qom.ir/RkPtA