رفتن به محتوای اصلی
۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۲
با هدف دسترسی آسان و رفع نیازمندی شهروندان؛

مجتمع نانوایی در پردیسان قم آغاز به کار کرد

مجتمع نانوایی در پردیسان قم آغاز به کار کرد
یکی از درخواست‌های شهروندان منطقه پردیسان کمبود نانوایی در این منطقه است و به همین منظور برای رفع این مشکل، محیطی برای راه‌اندازی مجتمع نانوایی در بازار بزرگ همشهری 17 توسط سازمان میادین شهرداری قم در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیازهای اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ 180 مترمربع در بازار همشهری 17 واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان ميادين ميوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ايجاد تسهيلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهيه و توزيع ميوه و تره‌بار و محصولات كشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همكاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحويل زمين، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم ياری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمينه فعاليت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نمايد. در نهايت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمايه، ساماندهی مشاغل مختلف و كسب درآمد پايدار می‌گردد و از سفرهای غیرضروری درون‌شهری كاسته، كه اين امر باعث كاهش ترافيک و مصرف انرژی خواهد بود.

انتهای پیام/102


https://www.qom.ir/RCPbD