رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۵ اسفند, ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۸

پذیرش بیش از 2500 خودرو در پارکینگ شماره 4 جمکران

مطلب بدون عنوان 3787
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: تا روز گذشته بیش از 450 دستگاه اتوبوس و هزار خودروی سواری در این پارکینگ پذیرش شده و امروز نیز هزار و 500 خودرو در این پارکینگ مستقر هستند.

به گزارش شهرنیوز، محسن صادقی امینی در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نسبت به سال‌های قبل استقبال خوبی از جشن‌های نیمه شعبان را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در گام نخست از هفته‌های گذشته اطلاع‌رسانی تغییر مکان جمعه بازار را انجام دادیم، مطرح کرد: شهروندان و فروشندگان نیز همکاری خوبی انجام دادند تا از محل دائمی جمعه بازار به عنوان پارکینگ استفاده شود.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با بیان اینکه مدیریت پارکینگ شماره 4 به سازمان میادین رسیده است، عنوان کرد: تا روز گذشته بیش از 450 دستگاه اتوبوس و هزار خودروی سواری در این پارکینگ پذیرش شدند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز هزار و 500 خودرو در این پارکینگ مستقر هستند، خاطرنشان کرد: همچنین 5 چادر تامین مایحتاج زوار نیز نصب شده است.

صادقی امینی اضافه کرد: باتوجه به پذیرایی گسترده که توسط مواکب انجام می‌شود، استقبال از این چادرها برای تامین موارد ضروری بوده است.

وی با بیان اینکه برای حمایت از محیط زیست بیش از هزار کیسه زباله خودرویی تامین و توزیع شده است، تصریح کرد: تاکنون 6 سرویس پسماند نیز از پارکینگ خودرویی شماره 4 جذب شده است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به اینکه دو دستگاه نیسان و جرثقیل نیز برای جابجایی نیروها و اقلام از سازمان به این منطقه اعزام شده است، یادآور شد: در هر شیفت کاری 15 نفر از پرسنل سازمان میادین در منطقه تعیین شده خدمت‌رسانی دارند.

 


https://www.qom.ir/KrPt7