رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۱۰ آبان, ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۲
با هدف کنترل و مدیریت آبهای سطحی صورت گرفت؛ 

اجرای عملیات لایروبی انهار میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی 

مطلب بدون عنوان 2819
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم  از اجرای عملیات لایروبی انهار میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی با هدف کنترل و مدیریت آبهای سطحی خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم؛ محسن صادقی امینی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات لایه روبی انهار میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی با نزدیک شدن به  فصل بارندگی و به جهت پیشگیری از احتمال سرریز شدن فاضلاب، انجام شده است.

وی تسریع در روند انتقال آب در انهار و مدیریت آب های سطحی را مهم ارزیابی و اظهار کرد: جلوگیری از آب گرفتگی معابر با توجه در پیش بودن بارش های احتمالی و جلوگیری از مسدود شدن کانال‌ها و تخریب آنها، در راستای مدیریت آب های سطحی و تسریع در روند انتقال آب انجام می شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم  اولویت اجرای این عملیات را لایه روبی و رفع انسداد انهار روبسته معرفی و افزود: انهار مجاور با غرف سبزی فروشان در میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی به سبب شست و شوی محصولات اشاره شده دارای بیشترین احتمال انسداد و بالاترین اولویت اجرا هستند. 
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/MQPw4