رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۲۳ مهر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۹
با هدف دسترسی آسان و رفع نیازمندی شهروندان؛

مجتمع نانوایی در پردیسان قم احداث می‌شود

مجتمع نانوایی در پردیسان قم احداث می‌شود
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: یکی از درخواست‌های شهروندان منطقه پردیسان کمبود نانوایی در این منطقه است و به همین منظور برای رفع این مشکل، محیطی برای راه‌اندازی مجتمع نانوایی در بازار بزرگ همشهری 17 در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی با اشاره به اینکه کمبود نانوایی ازجمله مشکلات شهروندان در منطقه پردیسان است، اظهار داشت: دسترسی آسان مردم به نان باید از اولویت‌های تصمیم‌گیران باشد و عدالت در احداث نانوایی در مناطق مختلف ازجمله پردیسان نیز حائز اهمیت است.

وی افزود: باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در این منطقه، کمبود نانوایی به‌عنوان یکی از نیازهای اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با احداث یک مجتمع نانوایی به متراژ 180 مترمربع در بازار همشهری 17 واقع در بلوار سلمان نبش کانال شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در ادامه گفت: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری کلیه سازمان‌ها و نهادهای متولی در سایر مناطق و میادین میوه و تره‌بار و مراکز تحت نظارت سازمان، جانمایی‌های لازم جهت احداث و راه‌اندازی نانوایی انجام شود.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/DYPm2