رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۱۴ بهمن, ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸

راه‌اندازی بازارچه‌های مشاغل خانگی در محلات شهر قم

راه‌اندازی بازارچه‌های مشاغل خانوادگی در محلات شهر قم
رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقا پیدا کند و بازارچه‌های مشاغل خانگی در محلات شهر قم ایجاد شود.

به گزارش شهرنیوز، نرجس نیازمند در نشست صمیمی با مردم محله شیخ‌آباد منطقه 2 قم در مسجد امام رضا (ع) اظهار کرد: تشکیل کمیسیون زنان و خانواده یکی از اتفاقات خوب شورای ششم بود که در محورهایی از جمله آموزش، آسیب‌های اجتماعی، ورزش و نشاط اجتماعی و مشاغل فعالیت دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در خصوص حمایت از زنان و مشاغل خانگی افزود: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقا پیدا کرده و شهرداری قم با استفاده از ظرفیت سازمان میادین با ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانگی ثابت و توزیع اقلام مورد نیاز مردم، این بازارچه‌ها را راه اندازی کرده است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم کنترل بازار و قیمت را از محاسن این بازارچه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این مسئله به نفع مردم خواهد بودو رونق این بازارچه‌ها هم برای تولیدکنندگان و هم برای مصرف‌کنندگان محصولات می‌تواند مفید و اثرگذار باشد.

نیازمند یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه دو را راه‌اندازی بوستان خانواده با اعتبار ۲۲ میلیارد دانست که هزینه تملک و احداث آن رقم خورده است و افزود: همکاری میان سازمان آب و فاضلاب استان و شهرداری در راستای ایجاد ایستگاه‌های آب شیرین انجام شده است تا مردم در این عرصه نیز مشکلی نداشته باشند.

انتهای مطلب / 103


https://www.qom.ir/KEP9K