رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۳ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۰

جانمایی 5 غرفه عرضه مایحتاج زائر در مجاورت مسجد جمکران مشخص شد

جانمایی 5 غرفه عرضه مایحتاج زائر در مجاورت مسجد جمکران مشخص شد
به مناسبت ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، سازمان میادین شهرداری قم نسبت به جانمایی و استقرار 5 غرفه عرضه مایحتاج جهت استفاده زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل‌بیت(ع) اقدام کرده است.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، همانند سنوات گذشته و به مناسبت ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، سازمان میادین شهرداری قم نسبت به جانمایی و استقرار غرف عرضه مایحتاج اقدام و خدمات ویژه و مطلوبی جهت استقبال از زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل‌بیت(ع) در نظر گرفته است.

در این راستا 5 غرفه عرضه مایحتاج زائر با تنوع خدمات در مسیرهای مواصلاتی و در مجاورت مسجد مقدس جمکران جانمایی و مستقر خواهند شد.

ایستگاه شماره یک جنب درب 2، ایستگاه شماره دو مقابل درب 2 جنب دارالشفا، ایستگاه شماره سه بین درب شماره یک و درب 5، ایستگاه شماره چهار بین درب شماره 4 و درب شماره 5 و ایستگاه شماره پنج کنار سرویس بهداشتی پارکینگ روبروی درب یک، در راستای تأمین تسهیلات رفاهی مورد نیاز و تأمین اقلام و مایحتاج زائرین در نظر گرفته شده است.

گفتنی است به گفته صادقی امینی مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم، فعالیت‌های سازمان به‌منظور بزرگداشت نیمه شعبان و ولادت امام عصر(عج) باید به‌صورت منسجم و سازمان‌یافته انجام شود و در همین راستا با تمهيدات در نظر گرفته شده؛ عوامل سازمان به‌طور مستمر و مداوم از مراکز بازديد می‌نمايند تا بر نحوه عرضه ارزاق نظارت كامل داشته باشند.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/KDPAo