رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۷ آبان, ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۹
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

تلاش برای تقویت منابع نوین درآمدهای پایدار در سازمان میادین شهرداری قم

تلاش برای تقویت منابع نوین درآمدهای پایدار در سازمان میادین شهرداری قم
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: درآمدهای پایدار نیاز امروز شهرداری‌هاست و آنچه در روند فعالیت‌های سازمان از اهمیت فراوانی برخوردار بوده، تلاش برای تقویت درآمدهای پایدار است.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی با اشاره به وضعیت درآمد و هزینه‌ای سازمان میادین اظهار داشت: منابع درآمدی نمی‌توانند تمام نیازهای سرمایه‌گذاری و عمرانی در سازمان‌ها را پوشش دهند و از این‌رو، طی این  روند باید برای تأمین منابع مالی مورد نیاز به دنبال یافتن منابع جدید و پایدار بود.

وی مشارکت با بخش خصوصی را به‌عنوان عنصر مهم و تأثیرگذار در زمینه کسب درآمدهای پایدار برشمُرد و ابراز کرد: سازمان میادین تمام تلاش خود را برای کسب منابع جدید و عدم وابستگی به منابع سنتی به عمل خواهد آورد و می‌توان گفت در سال‌های اخیر با تلاش همکاران، پا به عرصۀ نوینی در زمینه کسب منابع درآمدی نوین گذاشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: سازمان میادین به‌عنوان یکی از بازوان اجرایی شهرداری، شرح وظایف از پیش تعیین شده‌ای داشته و اهداف خرد و کلانی برای آن ترسیم شده است و می‌بایستی برای تحقق این اهداف، متناسب با شرح وظایف تعریف شده اقدام نمود.

صادقی امینی افزود: در مجموعه سازمان سعی شده هدف ایجاد درآمدهای پایدار به‌صورت تدریجی باشد تا منجر به افزایش درآمدها و هزینه کرد منطقی، متناسب با سرمایه‌گذاری‌ها صورت پذیرد.

به گفته وی، احداث فروشگاه‌های همشهری و غرف اختصاصی عرضه میوه و تره‌بار ریحان در سطح مناطق 8 گانه، احداث غرف ویژه عرضه میوه و تره‌بار در میدان بزرگ شهید رجایی، عملیات احداث شهرک خدمات خودرویی در اراضی مذکور، عملیات گسترش و احداث شهرک صنوف جهت انتقال و ساماندهی مشاغل آلاینده سطح شهر، استفاده بهینه از فضای مطلوب جایگاه‌های عرضه سوخت تحت پوشش و ... ازجمله اقدامات سازمان در این زمینه است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/D9PCv