رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۹ دی, ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۳

تشکیل کارگروه ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۵ قانون نظام صنفی برای نحوه برگزاری روزبازارها در قم

تشکیل کارگروه ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۵ قانون نظام صنفی برای نحوه برگزاری روزبازارها در قم
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری از تشکیل کارگروه ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۵ قانون نظام صنفی در راستای نحوه برگزاری روزبازارها خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری، محسن صادقی امینی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: کارگروه تخصصی ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۵ قانون نظام صنفی در راستای نحوه برگزاری و رفع ایرادات فعلی روزبازارها برگزار و موارد مختلف در این خصوص مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

وی افزود: نحوه برگزاری روزبازارها نیاز به اصلاحیه دارد که در این رابطه کارگروهی تخصصی برای تدوین پیش نویس قانون جدید ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: بررسی وضعیت فعلی روزبازارها و املاکی که در آن روزبازارها برگزار می‌شود، شناسنامه‌دار نمودن دست‌فروشان، شناسایی اتباع فعال و استعلام وضعیت آن‌ها از مبادی ذی‌ربط، بررسی مشاغل مجاز به فعالیت، الصاق برچسب و نمایش قیمت به‌صورت تابلو در دید مشتری از مواردی بوده که مورد بی‌توجهی واقع‌شده و مورد بررسی و تبادل‌نظر در این کارگروه قرار گرفته است.

صادقی امینی گفت: کارگروه، با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی،  اتاق اصناف و  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور تشخیص ضرورت ایجاد روز بازارها و نظارت بر نحوه برگزاری آن، تشکیل جلسه خواهد داد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/teP5L