رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۱۰ تیر, ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۹

بهای تملک املاک میدان تره‌بار شهید مطهری قم به‌روز پرداخت می‌شود/مالکان برای تعیین تکلیف زودتر میدان همکاری داشته باشند

بهای تملک املاک میدان تره‌بار مطهری قم به‌روز پرداخت می‌شود/مالکان برای تعیین تکلیف زودتر میدان همکاری داشته باشند
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: مالکان املاک میدان تره‌بار شهید مطهری در صورت تملک ملک توسط شهرداری، بهای ملک خود را به‌روز دریافت می‌کنند و ضرری متوجه صاحبان این املاک نخواهد بود.

به گزارش شهرنیوز، علی‌رضا مظفری در گفت‌وگویی، به مشکلات میدان شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: پیچیدگی‌های میدان شهید مطهری فراتر از تخلیه میدان بار بوده و مشکلات زیادی در این میدان وجود دارد.

وی مغازه‌های پیرامون میدان شهید مطهری را موردتوجه قرار داد و افزود: در حال حاضر شهرداری مغازه‌های داخل میدان تره‌بار را در حال تملک است ولی تملک مغازه‌های بیرون از میدان نیز اهمیت زیادی داشته و باید انجام شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: مالکان این املاک در صورت تملک ملک توسط شهرداری، بهای ملک خود را به‌روز دریافت می‌کنند و ضرری متوجه صاحبان این املاک نخواهد بود.

وی خواستار همکاری بیشتر مالکان با شهرداری شد و گفت: ساماندهی میدان شهید مطهری یکی از اولویت‌های شهرداری بوده و با همه مشکلات و چالش‌هایی که در تملک و اجرای طرح وجود دارد، عملیات عمرانی میدان متوقف نشده است.

انتهای پیام/103


منبع مطلب: خبرگزاری ایسنا
https://www.qom.ir/l3NW