رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی
۱۱ دی, ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۶

اقدامی برای نظارت بیشتر بر بازار/برگزاری جلسه نحوه توزیع اقلام تنظیم بازار در بازارچه‌های ریحان قم

اقدامی برای نظارت بیشتر بر بازار/برگزاری جلسه نحوه توزیع اقلام تنظیم بازار در بازارچه‌های ریحان قم
به همت سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، نشست هم‌اندیشی در خصوص توزیع اقلام تنظیم بازار با حضور بهره‌برداران بازارچه‌های ریحان سطح شهر برگزار شد.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، جلسه هم‌اندیشی در خصوص فرآیند و نحوه توزیع اقلام تنظیم بازار با حضور صادقی امینی مدیرعامل سازمان میادین و عوامل و بهره‌برداران بازارچه ریحان سطح شهر، برگزار و طرفین در این خصوص به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

صادقی امینی، با اشاره به اینکه استقرار چادرهای عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی در سال جاری در دستور کار نیست، تصریح کرد: بازارچه‌های ریحان می‌توانند بازوهای توانمند و مورد اعتماد سازمان برای کنترل بازار میوه و تره‌بار و حتی سایر مایحتاج مردم در ایام خاص به‌خصوص ایام نوروز باشند و بنا داریم به‌عنوان جایگزین چادرهای تنظیم بازار میوه نورزی از بازارچه‌های ریحان سطح شهر استفاده کنیم.

وی چشم‌انداز بازارچه‌های ریحان را ترسیم، و بهره‌برداران بازارچه‌های ریحان را واجد شرایط معرفی به‌عنوان "کاسب امین" دانست و افزود: برند موفق، فراگیر و مورد اعتماد سازمان میادین، انعطاف‌پذیر در ارائه کلیه خدمات و مایحتاج مصرفی خانوار (در شرایط خاص) با قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و تنوع محصول است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی جهت گسترش بازه توزیع ارزاق و اقلام سبد خانوار ازجمله عرضه گوشت قرمز و مرغ و خواروبار و ... و اجرای طرح تشدید نظارت ابراز کرد: قصد داریم برای توزیع گسترده اقلام مختلف نظیر گوشت، مرغ،تخم‌مرغ و ... برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: اعتقاد راسخ داریم که دست جریان دلالی باید از نظام تأمین و توزیع قطع شود و باور داریم که خود عوامل و بهره‌برداران بهتر از هر کس دیگری می‌توانند در این راستا ایفای نقش کنند.

در پایان بهره‌برداران بازارچه‌های ریحان خواستار باز شدن بیشتر چتر حمایت سازمان شدند و اظهار داشتند: فرآیند توزیع ضعیف و ناکارآمد است و می‌بایست از ظرفیت  توزیعی کارآمد و موفق همچون نظام توزیع اقلام بازارچه‌های موفق ازجمله شهر تهران بهره بگیریم.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/ywPF5