20.6 C
شهر مقدس قم
۲ شهریور ۱۳۹۸
ورود / عضویت

سامانه ثبت و پیگیری مشکلات شهروندان (۱۳۷)

من یک بلاک متن هستم، روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن را تغییر دهید.

smartphone (4)
استفاده از اپلیکیشن موبایل شهرداری قم به نام «قم­یار» (به زودی)
top-icon-022121-480x480
استفاده از میز خدمات الکترونیکی شهرداری قم
میز خدمات الکترونیکی شهرداری قم که به اختصار «سامیز» نامیده می شود، یکی از درگاه های جدید خدمات رسانی شهرداری قم است، که خدمات متفاوتی در آن به شما شهروندان گرامی ارایه می شود.
یکی از خدماتی که در میز خدمات الکترونیکی (سامیز) ارایه می شود، سرویس ۱۳۷ است. شما می توانید با استفاده از این درگاه و امکاناتی که در آن تعبیه شده است، مشکل خود را ثبت نموده و وضعیت رسیدگی به درخواست های قبلی تان را پیگیری نمایید.
یکی از ویژگی هایی که استفاده از این درگاه برای شما خواهد داشت اینست که علاوه بر ثبت و پیگیری درخواست ها، می توانید سوابق تمامی درخواست ها و مشکلاتی را که قبلا ثبت نموده اید مشاهده نمایید. و در صورت تمایل برای هر یک از آنها، به ما بازخورد بدهید. شما می توانید با ثبت نظراتتان در خصوص : مدت زمان رسیدگی به هر مشکل، کیفیت رفع مشکلات، کیفیت و شیوه پاسخگویی همکاران مرکز ۱۳۷، با ما در میان بگذارید.
همچنین استفاده از درگاه میز خدمات الکترونیکی (سامیز) این مزیت را هم ایجاد می نماید که شما با ورود به این سامانه می توانید علاوه بر استفاده از سرویس ۱۳۷، از سایر سرویس ها و خدماتی که برایتان تدارک دیده شده است بهرمند شوید.
برای ورود به سامانه میز خدمات الکترونیکی (سامیز) ، دسترسی های آسانی در پورتال شهرداری قم تعبیه شده است ، همچنین شما می توانید مستقیما از آدرس این سامانه www.Samiz.Qom.IR استفاده نموده و یا  کلیک نمایید.
و یا برای اینکه مستقیما به صفحه سرویس ۱۳۷ در سامانه سامیز وارد شوید کلیک نمایید.
یادآوری مهم : باید یادآور بشویم که برای استفاده از این سرویس الکترونیکی هم مانند سایر سرویس های الکترونیکی شهرداری قم، نیاز هست که شما نیز به جمع کاربران فضای مجازی شهرداری قم بپیوندید. اگر تاکنون اینکار رو انجام نداده اید می توانید از صفحه مخصوص راهنمایی ثبت نام و استفاده از فضای مجازی شهرداری قم استفاده نمایید. برای اینکار کلیک نمایید.
telephone
تماس با شماره تلفن ۱۳۷
یکی از ساده ترین روش ها برای ارتباط با شهرداری قم از طریق تماس با شماره تلفن ۱۳۷ می باشد. کافی است با این شماره با ما تماس بگیرید و مشکلتان را با همکاران ما در مرکز ۱۳۷ شهرداری قم، مطرح نمایید.
نکته : فراموش ننمایید که در پایان هر تماس، یک کد پیگیری به درخواست شما اختصاص داده می شود که می توانید در تماس های بعدی و یا از طریق سایر روش های ارتباطی مربوط به سرویس ۱۳۷، برای پیگیری درخواستتان از این کد استفاده بنمایید.
سامانه ۱۳۷ چیست؟
شهرداری قم برای تسهیل در روند اطلاع از مشکلات شما شهروندان گرامی و رفع آنها، اقدام به ایجاد سرویس خدمات رسانی ۱۳۷ نموده است.
این سرویس امکانات ساده و آسانی را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید مشکلات خود را با ما مطرح نمایید. همکاران ما در مرکز ۱۳۷ شهرداری قم، مشکلات شما را بررسی و پیگیری کرده و با تمام توان در راستای رفع آنها تلاش می نمایند.
نمونه هایی از مشکلاتی که در این سامانه می توانید با ما در میان بگذارید عبارتند از : مشکلات مربوط به رفت و روب شهر، جمع آوری زباله ها ، بازیافت پسماند، گرفتگی انهار، فضاهای سبز و بوستان ها، پروژه های عمرانی، حمل و نقل و وسایط نقلیه عمومی، میادین میوه و تره بار، سد معبر، متکدیان، زیباسازی شهر، تابلوها، چراغ های راهنمایی، و بسیار از مسایل و مشکلات دیگری که در حوزه مسئولیت ها و خدمات شهرداری قم می باشند.

برای ورود به سامانه کلیک کنید